spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. april 2008

SaNiNa

efter jeg er gået i gang med min/vores livstilsomlæggelse (fin ord) har jeg med meget besvær bekæmpet min sukker trang... nu får vi kun slik chips ovs en dag i weekenden, ellers står den på en lækker skål frisk frugt eller tørrede frugter.

Vi steger alt i olie eller på grill panden og laver gerne alt fra bunden så vi ved hvad vi kommer i munden...

De første mange uger var det virkelig svært at holde det og jeg snyd osse lidt og var helt sikkert møg træls at være i nærheden af men nu kører det bare derude af kg ryger ikke af på samme måde mere så er begynd at måle istedet da jeg jo osse får flere muskeler:)

Kun rigtig god tænke mig at hører hvordan i gør for at komme af med de dumme kg... og lidt om jeres spisevaner før og nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Mathilde

Jeg har altid haft en sød tand og spist godt med slik, kager osv. Jeg kunne næsten leve af det i perioder. Nu er jeg også gået over til frugt, men vi får da stadig lidt godter engang imellem;)

For mig handlede/handler det mest om, at jeg skal lade være med at spise hele tiden. Det har været en dum vane, at jeg helst skulle have noget i munden konstant. Derfor er jeg glad for sukkerfrit tyggegummi og gajoler:)
Min vægt har været meget svingende pga. medicin, så det er ikke udelukkende mad og spisevaner der har medført vægtændringer...
Men jeg er medicinfri nu og har tabt 6 kg. De sidste 5kg er bare svære at komme af med. Det handler nok om, at jeg skal have løbeskoene på;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.