spisevaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. april 2008

SaNiNa

efter jeg er gået i gang med min/vores livstilsomlæggelse (fin ord) har jeg med meget besvær bekæmpet min sukker trang... nu får vi kun slik chips ovs en dag i weekenden, ellers står den på en lækker skål frisk frugt eller tørrede frugter.

Vi steger alt i olie eller på grill panden og laver gerne alt fra bunden så vi ved hvad vi kommer i munden...

De første mange uger var det virkelig svært at holde det og jeg snyd osse lidt og var helt sikkert møg træls at være i nærheden af men nu kører det bare derude af kg ryger ikke af på samme måde mere så er begynd at måle istedet da jeg jo osse får flere muskeler:)

Kun rigtig god tænke mig at hører hvordan i gør for at komme af med de dumme kg... og lidt om jeres spisevaner før og nu...

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. april 2008

Mathilde

Profilbillede for Mathilde
Celina 13.07 2009 og Philip 04.05 2014
Jeg har altid haft en sød tand og spist godt med slik, kager osv. Jeg kunne næsten leve af det i perioder. Nu er jeg også gået over til frugt, men vi får da stadig lidt godter engang imellem;)

For mig handlede/handler det mest om, at jeg skal lade være med at spise hele tiden. Det har været en dum vane, at jeg helst skulle have noget i munden konstant. Derfor er jeg glad for sukkerfrit tyggegummi og gajoler:)
Min vægt har været meget svingende pga. medicin, så det er ikke udelukkende mad og spisevaner der har medført vægtændringer...
Men jeg er medicinfri nu og har tabt 6 kg. De sidste 5kg er bare svære at komme af med. Det handler nok om, at jeg skal have løbeskoene på;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+