Hej piger.
De sidste 3 uger har Kristopher hostet som en gal og været en smule sløj, jeg har haft kontakt med vagtlægen 2 gange hvor den første gang var lige i starten og der ville de ikke se på Kristopher. Så havde jeg kontakt igen i tirsdagd fordi Kris fik høj feber og var rigtig dårlig, Lægen i viborg så på Kris og konstaterede Astmatisk Bronkitis og en mulig virus/influenza (han var ikke sikker). Onsdag havde Kristopher så ingen feber, men var meget pyldret, han ville intet andet end at sidde på armen af mig og så var det egentlig heller ikke helt godt nok, han græd og græd hvis jeg bare gik 2 meter væk fra ham også selv om han var ved sin far.
Nu i dag Har jeg ringet til lægen for at fortælle hvordan det går med min lille dreng. Jeg fortalte at Kristopher ikke vil spise og helst heller ikke vil drikke noget. Jeg fortalte at jeg har en mistanke til at han har meget ondt i halsen og at det er derfor han ikke vil have noget. Hun blebv bekymret fordi det jo ikke er smart at drengen ikke vil have noget i så lang tid. Jeg fortalte også at det medicin han har fået ikke lader til at virke og at Kristopher nu slet ikke kan hoste, det lyder som om han slet ikke har krafternerne til det.
Jeg Har normalt sådan et glad barn som leger og griner fra han vågner til han skal i seng, men nu er han helt modsat, han græder rigtig meget, vil ikke spise, vil ikke drikke, vil ikke sove, vil ikke lege og vil ikke være ved andre end hans mor. Jeg bliver sgu så ked af det over at han har det dårligt og jeg ikke kan gøre noget.
Jeg håber lægen kan hjælpe mig og ikke minst Kristopher.
Anmeld