Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej nej hvor klodset kan man være, faldt ned af trappe derhjemme igår, jeg ville jo beskytte min mave så tager fra med hånd mv... En forstuvning blev det heldigvis kun til, men ouh tænk hvad der kunne være sket!!! På skadestuen sagde de at når jeg ikke havde slået maven og ikke blødte så er alt nok ok, nok ok???? er 11 uger henne, bør jeg ringe til min læge om spørge om en scanning eller er jeg unødig nervøs?????
piv piv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du er meget nervøs så syntes jeg du skal ringe og så høre hvad din læge eller jm mener. For så får du også lidt mere ro på. Så tag tfl og ring og forkare hvad der skete og du er meget nervøs for om der er sket noget.
Men hvis der ikker noget med blødning osv vil jeg også sige at der nok ikke er noget. Men er jo bedre at være helt sikkert
lululupo skriver: Nej nej hvor klodset kan man være, faldt ned af trappe derhjemme igår, jeg ville jo beskytte min mave så tager fra med hånd mv... En forstuvning blev det heldigvis kun til, men ouh tænk hvad der kunne være sket!!! På skadestuen sagde de at når jeg ikke havde slået maven og ikke blødte så er alt nok ok, nok ok???? er 11 uger henne, bør jeg ringe til min læge om spørge om en scanning eller er jeg unødig nervøs????? piv piv
hellere ringe engang for meget end engang for lidt, hvis det kan gi dig ro, så sys jeg bestemt du skal ringe og snak med lægen også.
knus tanja 23+1
Tak jeg ringer med det samme, i har ret bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt......TAKKKKKKKKKKKK
Hvordan gik det fik du en scanning??
Knuz Tvilling
puhhh heldigvis ja der lå en smuk og meget aktiv lille prut.......Hmmm enten bliver den sports stjerne eller også damp;-) Det var så skønt at se den, og gud sååååååå smukt, der røg vist også en lille tåre ned af min kind, kan kun sige wowwwwww
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128