At træne hjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Honningblomst

Hej Piger..

Jer der træner hjemme, hvad gør I og hvor meget...jeg gider simpelthen ikke det motionscenter og det er bare arme og mave jeg vil have styrket og tonet og det kan jeg jo sagtens hjemme.

Men er der nogen gode råd og måder jeg kan gøre det på.

Jeg laver mave og armebøj (tre slags mave og to arme) og så ellers nogle øvelser for numse også. Tænkte om jeg skulle købe en af de der bolde man kan lave øvelser på?

Nå, men hvad og hvor meget gør i og ikke mindst hvordan...trænger til inspiration..

KNus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Honningblomst

Ej, der må da være nogen der træner hjemme...?? er der ikke? Hmm...

Anmeld

23. november 2009

Stumpen

Hvad med at købe nogle håndvægte??

Anmeld

23. november 2009

Lone Jakobsen

hmm....jo jo jeg prøver da  

jeg er faldet for cirkeltræning....som jeg synes er dejligt anderledes. jeg gider heller ikke motionscentre....kommer aldrig afsted....og jeg gider ikke knokle rundt i flere timer af gangen.

må desværre blankt indrømme at de sidste par uger har jeg svigtet det totalt pga. sygdom og manglede søvn.... men jeg vender stærkt tilbage....

et lille link hvis du ikke kender det:

http://www.motion-online.dk/konditionstraening/kondition_-_artikler/cirkeltraening_niveau_1/

Anmeld

23. november 2009

4xGreve

Eva skriver:

Hej Piger..

Jer der træner hjemme, hvad gør I og hvor meget...jeg gider simpelthen ikke det motionscenter og det er bare arme og mave jeg vil have styrket og tonet og det kan jeg jo sagtens hjemme.

Men er der nogen gode råd og måder jeg kan gøre det på.

Jeg laver mave og armebøj (tre slags mave og to arme) og så ellers nogle øvelser for numse også. Tænkte om jeg skulle købe en af de der bolde man kan lave øvelser på?

Nå, men hvad og hvor meget gør i og ikke mindst hvordan...trænger til inspiration..

KNus Eva

jeg bruger bla. wii fit og wii fit plus som jeg syntes både er sjov og hårdt, derudover træner jeg også lidt ved siden af bla. ganske alm. mave bøjninger osv. også går jeg min. 8 km per. dag...

Jeg er på ingen måder stor men spiser rigtige meget og har tildens til at det også skal være usundt så må holde min vægt nede med en masse træning da det til familien ligger at være utrolige store...

overvejer også at købe mig sådan en step maskine syntes de ser super gode ud og hvis man bruger dem rigtigt skulle de vist både hjælpe, mave, baller, lår, ben osv.

Anmeld

23. november 2009

N&J

Jeg laver mavedans indimellem derhjemme og det er super effektivt til arme og mave, før jeg blev gravid lavede jeg en del pilates og yoga derhjemme... 

Anmeld

23. november 2009

ekzunz

Jeg er ikke så god til at tage mig sammen, selv om Per efterhånden har fået indrettet et fornuftigt motionsrum i kælderen.

Men når jeg får lavet noget, så har vi en skråbænk til at træne mave på. Derudover bruger jeg en bold samt nogle øvelser på gulv.

Mht. armene, så bruger jeg håndvægte til at træne biceps og triceps - men det er sjældent jeg får gjort noget ved det.....selv om mormor-armene kunne trænge til en opstramning

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Tusind tusind tak allesammen....det kunne jeg virkelig godt bruge til noget...nu skal jeg da igang med at prøve det hele synes det er nemmere hjemme om aftenen..

Knus Eva..

Anmeld

23. november 2009

ekzunz

Eva skriver:

Tusind tusind tak allesammen....det kunne jeg virkelig godt bruge til noget...nu skal jeg da igang med at prøve det hele synes det er nemmere hjemme om aftenen..

Knus Eva..

Nu prikker du jo til min dårlige samvittighed...

Jeg sidder i stuen med den bærbare og et par Snebolde - og samtidig kan jeg høre lyden af Per og hans bror der træner i kælderen,  de skramler med vægte osv.......og jeg gider bare ikke lette r..... og gå ned og være med......

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Nu prikker du jo til min dårlige samvittighed...

Jeg sidder i stuen med den bærbare og et par Snebolde - og samtidig kan jeg høre lyden af Per og hans bror der træner i kælderen,  de skramler med vægte osv.......og jeg gider bare ikke lette r..... og gå ned og være med......

Jeg synes altså også bare du skal nyde dine velfortjente snebolde og roen.. var ikke for at prikke til nogen, synes bare det er svært om vinteren, jeg bliver så sløv og ugidelig...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.