Kalender med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

JustAnotherName

På trendsales er der én der sælger kalendere med blank top for oven, så man enten selv kan klistre billeder på eller få ens børn til at tegne - sætte håndaftryk eller lignende = 30 kroner stk.

Og kalender med foto's som man mailer laves for 90 kroner stk.
Der vil jeg købe min igen i år - med billeder af mine to dejlige piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Moar'en

vi har lige bestilt på ekstrafilm.dk så håber jeg de bliver gode.

Anmeld

23. november 2009

JonTri

Jeanne skriver:

Vi har bestil vores på www.vistaprint.dk sammen med julekort De tager ca 2 uger inden de kommer

Ihh der har vi også bestilt... kalendre til 49 kr resten af nov. Det er da billigt...

Anmeld

23. november 2009

LotteN

for tak alle svarende. men jeg har lige besluttet mig for vi vil være lidt kreative. så køber nogle tomme kalendere og så sætter vi selv billeder ind og laver fod og håndaftryk og evt. en lille "tegning" fra lærke...

Anmeld

23. november 2009

LotteN

Cecilia84 skriver:

Har lige set Aldis tilbudskatalog hvor man for 30 kr kan købe en kalender med plads til at man selv klæber sine billeder ind hver måned. Ligner de dyre man bestiller online men er jo en DEL billigere. Det koster jo ikke meget bare at fremkalde sine billeder normalt og så er det bare at klistre dem ind

ihh, jeg har ikke aldis katalog  - og ved ikke om det er mig, men har de ikke deres katalog på deres hjemmeside???

Anmeld

23. november 2009

MorTilGustav

LotteN skriver:

ihh, jeg har ikke aldis katalog  - og ved ikke om det er mig, men har de ikke deres katalog på deres hjemmeside???

jo det sku de da gerne have. der står tilbudet gælder fra onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.