hejsa, ny her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2008

Trine28

jeps så dukkede vi endelig op her. Har haft lidt problemer med at logge ind, så har læst lidt på sidelinien :)
jeg hedder trine og er mor til jonas født 27+2. Der er ikke rigtig fundet nogen årsag til dette, men tror selv det er pga noget arveligt. (både min mor, mormor og moster og nu mig :))
kort om vores forløb. Var indlagt 2 dage pga af vandafgang og at jeg var i fødsel. jonas blev født fredag - hvor vi var kommet til skejby onsdag. de første 14 dage forløb rigtig godt. Der var mistanke om noget med tarmene, men heldigvis var det ingenting. var i cpap og allerede efter 1 uge holdte han flere pauser end han havde den i.
efter 14 dage gik det desværre den anden vej og vi stod med en dreng der fra at nærmest at kunne klare sig selv til en vi skulle have nøddøbt og muligvis ikke fik med hjem. Han blev ramt af meningitis og blodforgiftning. røg tilbage på intensiv og i respirator. (længere historie)
da vi kom over den periode - gik det godt fremad igen og vi blev udskrevet 1 mdr før termin.
nu er jonas snart 1 år gammel - her den 27 april så puha tiden er gået hurtigt

lige kort om vores historie.... glæders mig til at få og give en masse godt på denne side.

hilsen trine og jonas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

SaNiNa

Velkommen til side...

Det var da noget af en omgang i har været ude i...

Min tvillingsøster døde af meningitis da vi var 16 måneder... Så i min familie ved vi hvor stort savnet kan være...

Håber dig og din søn bliver lige så glade for side som jeg er...

Sanne

Anmeld

21. april 2008

lonemus

Stort velkommen her til :)

Anmeld

21. april 2008

Mathilde

Hej Trine

Velkommen her til siden:)

Sikke en barsk start, men dejligt at i kom godt igennem det.

Håber du bliver glad for siden:)

(H)Mathilde

Anmeld

21. april 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Trine

Sikke en omgang I har været igennem. Må have været mere forfærdeligt end jeg kan forestille mig. Hvor dejligt at det er gået godt med jeres lille dreng.

Velkommen til, håber at du bliver glad for at være her.

Karoline

Anmeld

21. april 2008

Monique

Velkommen til..
Hold da op en omgang, godt og høre at i kom igennem den,

Monique

Anmeld

21. april 2008

Pia.

Velkommen til en skøn side, med dejlige mennesker, håber du bliver glad for at være her...
Sikke en hård start på livet den lille gut fik, men godt han er kommet efter det...

Knus fra Pia(H)

Anmeld

21. april 2008

MorCamilla

Hejsa Trine..

Først et stort velkommen til siden.. :D Jeg håber at du bliver glad for at være her..
Sikke en tur i har været igennem med Jonas:( Men rigtig at han "kom over det" (hvis man må sige sådan(?))
Jeg har også en dreng der er født for tidligt, Mikkel, på 2 år nu.. Tiden flyver afsted.. Han er født i uge 30.. Men klare sig rigtig fint nu..:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

22. april 2008

Trine28

hejsa alle sammen,

mange tak for den varme velkomst
skal nok få en masse ud af siden her.

hilsen trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.