jeps så dukkede vi endelig op her. Har haft lidt problemer med at logge ind, så har læst lidt på sidelinien :)
jeg hedder trine og er mor til jonas født 27+2. Der er ikke rigtig fundet nogen årsag til dette, men tror selv det er pga noget arveligt. (både min mor, mormor og moster og nu mig :))
kort om vores forløb. Var indlagt 2 dage pga af vandafgang og at jeg var i fødsel. jonas blev født fredag - hvor vi var kommet til skejby onsdag. de første 14 dage forløb rigtig godt. Der var mistanke om noget med tarmene, men heldigvis var det ingenting. var i cpap og allerede efter 1 uge holdte han flere pauser end han havde den i.
efter 14 dage gik det desværre den anden vej og vi stod med en dreng der fra at nærmest at kunne klare sig selv til en vi skulle have nøddøbt og muligvis ikke fik med hjem. Han blev ramt af meningitis og blodforgiftning. røg tilbage på intensiv og i respirator. (længere historie)
da vi kom over den periode - gik det godt fremad igen og vi blev udskrevet 1 mdr før termin.
nu er jonas snart 1 år gammel - her den 27 april så puha tiden er gået hurtigt
lige kort om vores historie.... glæders mig til at få og give en masse godt på denne side.
hilsen trine og jonas
Anmeld