så er det ved at være nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2009

millesofie

uuhh nu synes jeg at der er ved at være for mange tegn

tiltagende pluk veer + dirré + jav i underlivet + slim prop

jeg har lidt svævet på en lyserød sky gennem hele forløbet, indtil nu. .  jeg synes lidt mit kort hus vælter, må sige at nu starter nerverne

er der andre herinde som kan mærke at nu begynder der at ske ting og sager

det værste ved det hele er nok at der stadig kan gå halvanden måned for sommerfuglen viser sig jeg er kun 37+0 idag

men i hver fald held og lykke til jer alle og stort knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

H+S Skjolgborg.

millesofie skriver:

uuhh nu synes jeg at der er ved at være for mange tegn

tiltagende pluk veer + dirré + jav i underlivet + slim prop

jeg har lidt svævet på en lyserød sky gennem hele forløbet, indtil nu. .  jeg synes lidt mit kort hus vælter, må sige at nu starter nerverne

er der andre herinde som kan mærke at nu begynder der at ske ting og sager

det værste ved det hele er nok at der stadig kan gå halvanden måned for sommerfuglen viser sig jeg er kun 37+0 idag

men i hver fald held og lykke til jer alle og stort knus herfra

*SS* Ja sådan har det også været her siden starten den her mdr.Har dog også ondt i bene og lænden over i udover det du skriver..

Tro dog min slimprop går lidt hverdag den sidste mdr.

Især her til morgen det var som en helt æg/æggehviden jeg fik hængen ned af låret,da jeg skulle til af tag trusser og bukserne på efter jeg have tisse ad ad og undskyld..

Håber jeg føde inden for de næste 20 dage - på søndag der har jeg fødselsdag ...

Håber for dig det snart er nu også..

For det er ikke rart af gå og have det sådan syntes jeg ikke...

Mvh Henriette 36+1

Anmeld

24. november 2009

millesofie

Henriette.S.J. skriver:

*SS* Ja sådan har det også været her siden starten den her mdr.Har dog også ondt i bene og lænden over i udover det du skriver..

Tro dog min slimprop går lidt hverdag den sidste mdr.

Især her til morgen det var som en helt æg/æggehviden jeg fik hængen ned af låret,da jeg skulle til af tag trusser og bukserne på efter jeg have tisse ad ad og undskyld..

Håber jeg føde inden for de næste 20 dage - på søndag der har jeg fødselsdag ...

Håber for dig det snart er nu også..

For det er ikke rart af gå og have det sådan syntes jeg ikke...

Mvh Henriette 36+1

mange tak håber også selv der snart sker noget

nu vi taler smerter så har jeg fået svær bækkenløsning og min læge er på ferie men der går jo nok ikke lang tid før den lille kommer så det går nok

tillyke på søndag det er da skægt at have termin så tæt på

du ønskes i hver fald en dejlig jul + føselsdag og en god fødsel

Anmeld

24. november 2009

H+S Skjolgborg.

millesofie skriver:

mange tak håber også selv der snart sker noget

nu vi taler smerter så har jeg fået svær bækkenløsning og min læge er på ferie men der går jo nok ikke lang tid før den lille kommer så det går nok

tillyke på søndag det er da skægt at have termin så tæt på

du ønskes i hver fald en dejlig jul + føselsdag og en god fødsel

Takker.... det er nået tæt påmin fødselsdag.. min søn er født den 2/1-01 så det var også lidt tæt..

Jeg håber bare ikke jeg føder søndag må gerne vente til om natten så eller mandag eller før den 29 nov viste det skal være..

Har godt nok meget ondt i dag så håber lidt det sker inden søndag når det gør så ondt men for den lilles skyld er det nok bedre det ikke sker før efter min fødselsdag så er jeg jo 37+0 på mandag..

Men jdm osv siger jo han er stor nok hvis det er han veje jo efter jdm 2300 den 2 nov og 13 okt veje han 1629 i uge 29+3 efter min egen jdm og læge..

Nåå men du må også have en god jul og en super god fødsel når det sker..

Mvh Henriette 36+1

Anmeld

24. november 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Takker.... det er nået tæt påmin fødselsdag.. min søn er født den 2/1-01 så det var også lidt tæt..

Jeg håber bare ikke jeg føder søndag må gerne vente til om natten så eller mandag eller før den 29 nov viste det skal være..

Har godt nok meget ondt i dag så håber lidt det sker inden søndag når det gør så ondt men for den lilles skyld er det nok bedre det ikke sker før efter min fødselsdag så er jeg jo 37+0 på mandag..

Men jdm osv siger jo han er stor nok hvis det er han veje jo efter jdm 2300 den 2 nov og 13 okt veje han 1629 i uge 29+3 efter min egen jdm og læge..

Nåå men du må også have en god jul og en super god fødsel når det sker..

Mvh Henriette 36+1

den glemt 4 talle..Min søn er født den 24/1-01 skulle derstå.

Mvh henriette

Anmeld

8. december 2009

millesofie

uh.. nu tror jeg snart det sker

jeg har haft pluk veer næsten hele tiden siden i går, og nu er det begyndt også at gøre ondt i ryggen når de kommer.. HJÆLP

Anmeld

8. december 2009

H+S Skjolgborg.

millesofie skriver:

uh.. nu tror jeg snart det sker

jeg har haft pluk veer næsten hele tiden siden i går, og nu er det begyndt også at gøre ondt i ryggen når de kommer.. HJÆLP

også dig mit starte dog i lørdags og fuck det kommer som en klar himmel i ryggen og er der en tid også bang væk og ned i bene/lårne.

Ja osgå har ejg endelig plukveer overi plukveer...

Håber snart det blever til rigtigt veer...

For det her er ikke så fedt..

XXXX finger for vi snart føde søde..

Mvh Henriette 38+1

Anmeld

8. december 2009

millesofie

Henriette.S.J. skriver:

også dig mit starte dog i lørdags og fuck det kommer som en klar himmel i ryggen og er der en tid også bang væk og ned i bene/lårne.

Ja osgå har ejg endelig plukveer overi plukveer...

Håber snart det blever til rigtigt veer...

For det her er ikke så fedt..

XXXX finger for vi snart føde søde..

Mvh Henriette 38+1

Ja det lyder som om vi har det ens

men jeg satser også meget på det snart bliver til ve'er det her er lidt u-fedt

xxxxxx også alt hvad jeg kan for os

Mille-Sofie 39+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.