autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2009

LMM

hej. ville bare lige høre om hvor lang tid i brugte jeres første autostol?? og hvilken en købte i??

vi er nemlig meget i tvivl om hvilken en vi skal vælge eller om den f.eks. skal være brugt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Mie A

Vi havde en akta graco logico med selebase. Den koster omkring 1300 kr i babysam. En god autostol, som vi var super glade for. Vi brugte den til Lærke var et år gammel. Vi solgte den derefter for 700 kr. Så man kan ikke ligefrem sige at det var dyrt for en ny autostol.

Og så er den guld værd fordi der er base med

Anmeld

22. november 2009

LinLin

Jeg havde en Römer Baby safe plus - rigtigt god autostol; meget sikker og nem at indstille! Den kostede vist 12-1300 - solgte den for 650. Skal helt sikkert have en Römer til det kommende barn!

Anmeld

22. november 2009

LinLin

Vi brugte den forresten indtil han var lidt over 1 år - den kan bruges op til 13 kg

Anmeld

22. november 2009

Hellemor

Vi har en Recaro Young Profil Plus. Vi fandt den brugt på nettet til 600 kr. Fra ny koster den 1.399 kr. Vi er rigtig glade for den, det er en super stol. Christoffer er 7 måneder og bruger den stadig.

Anmeld

22. november 2009

frk Jensen

Jen lejede en Rømer Safe et eller andet. Den bedste de havde.

Jeg gav 700 kr i depositum og gav så 30 kr om måneden for at have den. Jeg brugte den til marcus var ca 10 mdr, så blev han for stor til den.

Det var forresten i BabySam jeg lejede den.

Knus

Anmeld

22. november 2009

KarinaIda

LMM skriver:

hej. ville bare lige høre om hvor lang tid i brugte jeres første autostol?? og hvilken en købte i??

vi er nemlig meget i tvivl om hvilken en vi skal vælge eller om den f.eks. skal være brugt..

Hej... Vi havde en brugt i den første autostol, og den fejlede inden ting og var super god... Vi brugte den til hun var 8 mdr mener jeg det var.....
Så vil I købe en brugt autostol som ikke fejler noget, siger I bare til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.