Søvn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Gugmus

Hej alle i skønne maj mødre.

Et hurtigt spørgsmål...

Sover jeres poder igennem om natten?

Min Lucas er begyndt at vågne kl ca. 1 og vil BARE IKKE sove videre i egen seng  det er bare ikke fedt.

Tit er det nemmere og lade ham komme ind i vores seng, men det er jo desværre bare ikke optimalt hver nat...

Håber at høre tilbage fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Mormilla

Hej min dejlige søn vågner næsten hver nat Han har engang sovet igennem men det er ved at være lang tid siden han har gjort det flere natte i træk.

Når han vågner virker det som om at han har drømt noget dårligt! Men vi kan ikke få ham til at falde til ro bliver nød til at ta ham med op til os med han`s dyne ( den er meget vigtig for ham ) Så sidder han oppe hos os i op til 30 min og så kommer han ned til sig selv hvor han falder i søvn med det samme, hvor han så plejer at sove igennem resten af natten. Han skriger ikke helt vildt han virker ked af det når han vågner. Men synes selv at det er en dum vane at han skal op til os for at falde til ro!!!

Vil bare lige sige at du er ikke den eneste der har det problem. Men vil da lige se om der er nogen som kommer med nogen gode råd til dig

Anmeld

4. april 2010

Miss Tina

Hejza.

Kan se at indlægget er oprettet for lang tid siden, så håber at du/i er kommet over denne periode.

Har selv været i den længe og fra den ene nat til den anden gik det væk. Tror at det har været et "tigerspring" eller bare en tryghedsperiode.

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.