Ny på Baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Gugmus

Hej alle sammen.

Jeg ville jo bare lige fortælle at jeg er ny herinde

Jeg hedder Maria, jeg er 34 år gammel, har 3 dejlige drenge på hhv. 16,13 og 1 år.

Jeg er uddannet kontor assisten, og arbejder på et beskyttet værksted, og jer ællllsker mit job

Jeg er sammen med Janus, og vi har været sammen i lidt over 11 år, men er endnu ikke gift ikk fordi jeg ikke vil... det har bare ikke lige været det helt rigtige endnu.. men det kommer snart, kan jeg mærke *G* .

Jeg har jo så Lucas på 1 år.. ja han er fra maj 08, og det er jo en helt fornøjelse at starte forfra...

Nå, skulle i være nysgerige efter hvad jeg ellers er for en, så er i velkomne til at spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

katrine26

Gugmus skriver:

Hej alle sammen.

Jeg hedder Maria, jeg er 34 år gammel, har 3 dejlige drenge på hhv. 16,13 og 1 år.

Jeg er uddannet kontor assisten, og arbejder på et beskyttet værksted, og jer ællllsker mit job

Jeg er sammen med Janus, og vi har været sammen i lidt over 11 år, men er endnu ikke gift ikk fordi jeg ikke vil... det har bare ikke lige været det helt rigtige endnu.. men det kommer snart, kan jeg mærke *G* .

Jeg har jo så Lucas på 1 år.. ja han er fra maj 08, og det er jo en helt fornøjelse at starte forfra...

Nå, skulle i være nysgerige efter hvad jeg ellers er for en, så er i velkomne til at spørge

Velkommen hertil.

Håber du for lige så meget glæde af at være herinde som jeg gør.

Hilsen katrine 26

Anmeld

22. november 2009

wamse

Velkommen til Jeg har som dig, også mine børn lidt forskudt, mine er 16, 14 og 3 år.

Anmeld

22. november 2009

Mca<3

Gugmus skriver:

Hej alle sammen.