NikitasMoar skriver:
Ja kan godt selv huske de dage/uger hvor man bare ikke lavede andet end at amme, og det tog såå lang tid, men jeg tror altså også at han får det han skal så længe han tager på løbende så skulle der ikke være noget problem.. 
Knuz
Ja, samme her. Jeg husker med min stor da han var lille
har han ammet i en time, nogle gange halv anden og så efter en time ville han amme igen. De virker urolige for de søger mest kontakt og mors bryster er det bedste i hele verden, eller i deres lille verden. Jeg husker, at jeg fik at vide en gang fra en amme rådgiver, at sådan er det bare i starten, men vi er meget lidt forberedt til det. Folk undersøger og tænker meget på selve fødsel, men man glemmer amning, som ikke er nemt. Nå, men jeg har ammet i en helt time mange gange om dagen i lang tid, måske i tre måneder, men jeg har taget amning som en del af vores hverdag og jeg har bare ammet i en slynge eller bare med en arm og har lavet alt muligt andet eller har været i forskellige stedder. Nogle gange har jeg bare siddet og set TV eller en film eller læst i forskellige bøger om babien
Og kort efter han blev tre måneder så blev der pludseligt kun en halv time og så 20 min og så kom de der turbo amning på ca 4min. Jeg kunne slet ikke forstå. Men han var godt tilpas så jeg har ikke tænkt på det.
Nu sidder jeg med mit nr2 som er blivet 4uger og han ammer godt nok meget også, men jeg bruger slet ikke noget tid på at tænke om det. Han få lov til at amme så tosset han vil og så længe han tager på, så kører det fin. Og det gør han. Nu ved jeg, at når de bliver lidt størrer kommer de der turbo amning hver anden time og så er det hele meget nemmere. Men der er nogle som kan holde i 3 timer! Det kunne min dreng aldrig, men jeg har hellere ikke taget det som noget øv. I det hele taget (livet) det er egenlig meget kort tid de skal amme og når de vokser kan man huske det med en kæmpe smil og helt varmt i hjertet den tid man kunne ikke nå noget som helst og man sad foran TV og har ammet i timevis 
Jeg håber, at det lykkes med jer også!!!!
Anmeld