bøtte-behaviour

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er de dog bare dejlige.. og hold da op hvor de linger dig helt vildt!!

jeg kan se at lilja ligner mig, men slet ikke luca – hun ligner sin far rigtig meget. kan du se dig selv i dine piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Skouboe

Skønne tøser... jeger især helt pjattet med Luca.. vil du bytte??

Hvis du har tid i løbet af november, kommer Freja og jeg gerne forbi Vanløse igen...

Og tillykke med IKEA stolene - de er guld værd

Anmeld

20. november 2009

Milka

Skouboe skriver:

Skønne tøser... jeger især helt pjattet med Luca.. vil du bytte??

Hvis du har tid i løbet af november, kommer Freja og jeg gerne forbi Vanløse igen...

Og tillykke med IKEA stolene - de er guld værd

jo tak vi har gjort som dig og puttet de der uergonomiske dumme trip trap stole i skammekrogen, ikea stolene er nok den bedste investering jeg har gjort længe! pigerne har en fest i dem (som det også ses på klippet)

i er altid velkomne, men er det ikke vores tur til at besøge jer? leder efter udflugtsmål, pigerne begynder at kede sig hvis de skal være hjemme en hel dag ... desuden eeelsker de at køre i tog

Anmeld

20. november 2009

oo

du får det til at se så skide nemt ud at jeg faktisk går og ønsker der er to i maven nu jeg kom til at grine såååå meget, hold kæft hvor er de sjove de to, altså! jeg kan godt forstå du siger, de ikke er babyer men lilja-personligheden og luca-personligheden.

Anmeld

20. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

jeg kan se at lilja ligner mig, men slet ikke luca – hun ligner sin far rigtig meget. kan du se dig selv i dine piger?

Både og.... Amalie ligner mest sin far hvor laura ligner mig rigtig meget... Og  så er de jo enægget, der trode jeg de var 100% ens alsere ikke at de skal være det, for jeg syndes kun det er godt de ikke linger hinnanen...

Anmeld

21. november 2009

Barbamama

hvis du ikke kan finde dem er det fordi jeg har været og stjæle dem. he he he

Anmeld

22. november 2009

Skouboe

Milka skriver:

jo tak vi har gjort som dig og puttet de der uergonomiske dumme trip trap stole i skammekrogen, ikea stolene er nok den bedste investering jeg har gjort længe! pigerne har en fest i dem (som det også ses på klippet)

i er altid velkomne, men er det ikke vores tur til at besøge jer? leder efter udflugtsmål, pigerne begynder at kede sig hvis de skal være hjemme en hel dag ... desuden eeelsker de at køre i tog

I er meget velkomne i Ølstykke - jeg ved at manden også glæder sig til at se de famøse bøtter.

D. 23/11, 24/11 og 30/11 passer os rigtigt godt. Freja skal starte DP indkøring 1/12 - det er ikke nogen forhindring, men jeg ved bare ikke helt hvordan det kommer til at forløbe endnu, så efter 1/12 kan jeg ikke rigtigt gætte på...

Kan I nogen af ovenstående dage, eller skal vi finde nogle andre?

Smider også lige denne på FB...

Anmeld

22. november 2009

anna-jonas

Hold kæft Camilla...................jeg håber at du nyder de to Bøttebørn. De er fantastiske................

Anmeld

23. november 2009

Milka

Anna-jonas skriver:

Hold kæft Camilla...................jeg håber at du nyder de to Bøttebørn. De er fantastiske................

det kan du bande på jeg gør! 

Anmeld

23. november 2009

Jules

Så sødt altså Hvor er de skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.