Freya til skole sundhedsplejeske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Sofie

Så har Freya været til sin første undersøgelse hos skole sp. Alt så fint ud. Hun fik lavet høre, farve, se test og blev målt og vejet. og vi havde en god samtale vedr. mad, da hun ikke er så god til det varme mad. I følge bmi, vægt og højde kurve ligger hun fint så der er ingen grund til bekymring og hun får vitaminer, drikker mælk og spiser frugt og grøntager såå...

Hun er nu 117 cm høj og vejer 22,8 kg. Det går stærkt med hende.

Ellers går det stille og roligt her. Har lige haft 2 nattevagter, så det er altid noget. Nu håber jeg bare at der kommer flere vagter til mig, da det jo pt. er min eneste indtægtskilde.

Loke er frisk igen efter at have ligget med noget influenza lignende noget med 39,4 i feber og oveni nældefeber så han køede sig og havde meget ondt, men nu er han frisk igen.

Kh Sofie

PS: Vedhæfter lige Lokes første bh billede og Freyas første skolebillede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Annette

Det lyder som om hun er lige der hvor hun skal være..
Der er bare så mange der ligger med feber, influenza eller ej..
Rigtig dejlige billeder af dine store unger :0))

Knus Annette

Anmeld

22. november 2009

lene

Super skønne billeder og  det ser ud til at vægt og højde følger hianden fint  mathias er 119 cm og vejer 19-20 kg

knus lene

Anmeld

22. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejligt at hun er som hun skal være. Jeg er sikker på at hun nok skal komme efter det med det varme mad Idun er heller ikke den bedste til at spise, men hun får hvad hun skal have, fordi hun i hverfald mest kan lide frugt og grønt ...

Hvad er det for noget nattevagt du har fået nu? er det noget vikar noget?

Anmeld

22. november 2009

tumle81

Super dejlige billeder af dine skønne unger, hvor er de blevet store at se på...

Det lyder som om det hele er perfekt, så du kan vist være meget tilfreds.

Spændende med vagter, er det vikar eller har du fået noget fast??

Knus Kathrina

Anmeld

23. november 2009

Sofie

Det er desværre kun vikarvagter.. så desværre ikke noget fast til mig  Er stadig igang med at søge og søge og søge men...

Er sgu lidt spændt på dec.. Har jo ingen indtægt, udover det vikar jeg får.

Vi har prøvet at tjekke om Peter kune få mit fradrag.. det kan han godt.. men altså han skal betale det tilbage når jeg selv bruger det igen. det forstår jeg bare ikke.. altså hvis jeg ikke selv bruger det, hvorfor skal han så betale det tilbage hmm..

Nå men jeg håber bare virkelig at der kommer noget fast til mig meget meget snart.

Kh Sofie

Anmeld

23. november 2009

Tina2

Lækre, lækre unger Sofie! De ser så store ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.