kreativ hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Heidi B

Hej tøser

Jeg har fundet på at drengene skal lave tændstiksæsker med pasta på(ved godt det ikke er spedielt kreativt, men lige hvad jeg magter) Men er der nogen der ved hvilken lim man limer pastaen fast med???

Ellers andre lyse ideer??? Ikke julekage bageri, for Mikkel må ikke spise dem.

Laver juledekorationer til mormor og Tante Lise som første adventsgave, og tænker at købe en kop de kan male på. Så har jeg købt slik som de sidste gaver.... Andre geniale forslag???

Knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Munder

Åhhh, er så dårlig til at være kreativ, men herhjemme hitter perleplader og fingermaling. Det kan faktisk komme nogle ret flotte billeder ud af det

Anmeld

23. november 2009

Heidi.

Heidi Bakke skriver:

Hej tøser

Jeg har fundet på at drengene skal lave tændstiksæsker med pasta på(ved godt det ikke er spedielt kreativt, men lige hvad jeg magter) Men er der nogen der ved hvilken lim man limer pastaen fast med???

Ellers andre lyse ideer??? Ikke julekage bageri, for Mikkel må ikke spise dem.

Laver juledekorationer til mormor og Tante Lise som første adventsgave, og tænker at købe en kop de kan male på. Så har jeg købt slik som de sidste gaver.... Andre geniale forslag???

Knuz

Hej Heidi

I Panduro kan man købe noget trælim der blir gennemsigtig når det tørre.. Det kan man bruge.

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.