Min lille dejlige dreng har fået Astmatisk Bronkitis. Jeg ved ikke så meget om det andet end at han hoster og det lyder rigtig træls. Lige nu har han fået noget flydende medicin som han skal have, men hvis det ikke hjælper skal han have sådan et inhalator apperat og lige som det ser ud nu har det overhovedet ikke hjulpet.. Jeg havde rigtigt til vagt lægen for noget tid siden og ville gerne have at de lige tjekkede ham fordi han hostede sådan, men der sagde de at det var ikke nødvendigt og at han nok bare var forkølet, jeg synes ikke det var helt ok, men det var jo det jeg måtte leve med. Nu her i tirsdags var den helt galt med ham, han havde høj feber og hostede helt vildt, så ringede jeg til lægevagten og sagde at jeg gerne ville have ham tjekket og det skulle han selvfølgelig også. Efter 2 minutters undersøgelse kunne lægen fortælle mig at han havde Astmatisk Bronkitis og at dem der afviste at kigge på ham skulle skamme sig.
Nå men når alt kommer til alt har han det godt nok, der er ingen feber mere og han leger glad som han plejer, men skal lige holde nogle pauser for at hoste og så er han klar igen.
Det var lige det jeg havde herfra..
Anmeld