38+2 - kom ud til MOR!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.278 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. november 2009

LineD

Ja så nåede vi jo uge 39, og jeg er mere utålmodig end nogensinde, BL har aldrig gjort mere ondt og jeg synes bare jeg er ved at være GODT træt af at være gravid!

NU vil jeg bare gerne snart se vores lille mirakel barn!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

FrkC

Uha hvor er det tæt på nu  Kan godt forstå du er ved at være utålmodig   for at han meget snart kommer ud til jer..

Superfin mave

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

du får lige lidt vestøv herfra... ikke for meget, for jeg gemmer resten til du bliver mere desperat

PUUUUUUUUUUUST

Anmeld

19. november 2009

LineD

Tandfeen: Ja ENDELIG er det rigtig tæt på hehe

Caroline: Hvor pænt af dig at gemme lidt, til jeg er klar til at springe i havnen af bare desperation

Anmeld

20. november 2009

christina2412

du skal vide, jeg forstår dig såååååååå meget. er også meget utålmodig nu.

sender dig en MASSE ve-støv

christina 41+1

Anmeld

20. november 2009

LineD

christina2412 skriver:

du skal vide, jeg forstår dig såååååååå meget. er også meget utålmodig nu.

sender dig en MASSE ve-støv

christina 41+1

Christina du får dææælme en masse retur! Kan se du har en del mere brug for det end desperate mig

Puuuuste puuuuste!

Anmeld

20. november 2009

lulle1985

puster VE - Støv afsted til dig og håber snart for dig den lille får lyst til snart og komme ud...

Christina2412 du får også lige en bunke med på vejen

Anmeld

20. november 2009

LineD

lulle1985 skriver:

puster VE - Støv afsted til dig og håber snart for dig den lille får lyst til snart og komme ud...

Christina2412 du får også lige en bunke med på vejen

Hehe mange tak Jeg får brug for det, for der er bare ikke en disse under opsegling! Andet end dumme plukveer, bejs der maaaaser og bækkensmerter...

Så meget for "vindunderlige sidste uger"

Anmeld

21. november 2009

lulle1985

LineD skriver:

Hehe mange tak Jeg får brug for det, for der er bare ikke en disse under opsegling! Andet end dumme plukveer, bejs der maaaaser og bækkensmerter...

Så meget for "vindunderlige sidste uger"

ja det må man sige om de sidste uger øv øv...nu må jeg indrømme, at jeg ikke glæder mig til jeg når så langt  

men resultatet skal jo nok blive godt, så er det jo så bare tålmodigheden hos en gravid kvinde der er ved og være godt brugt op

Anmeld

22. november 2009

LineD

lulle1985 skriver:

ja det må man sige om de sidste uger øv øv...nu må jeg indrømme, at jeg ikke glæder mig til jeg når så langt  

men resultatet skal jo nok blive godt, så er det jo så bare tålmodigheden hos en gravid kvinde der er ved og være godt brugt op

Ja hehe, tålmodigheden sættes på en prøve Men i hvilket univers er det ikke også lige at man kan få en kvinde til at vente tålmodigt på noget i 9 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.