Hvornår er første blødningsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.401 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Dorthe1986

Jeg har fået provera til at sætte blødning i gang og skal så efterfølgende tage pergotime fra 3. dag-7.dag. Mit spørgsmål er så hvornår der lige er første blødningsdag. Jeg begyndte igår at få brunlig udflåd som tegn på mens, og i dag er der endnu mere, men er det så begyndt og skal jeg så tælle fra igår eller i dag? Eller skal jeg vente til det for alvor kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

MM1987

Dorthe1986 skriver:

Jeg har fået provera til at sætte blødning i gang og skal så efterfølgende tage pergotime fra 3. dag-7.dag. Mit spørgsmål er så hvornår der lige er første blødningsdag. Jeg begyndte igår at få brunlig udflåd som tegn på mens, og i dag er der endnu mere, men er det så begyndt og skal jeg så tælle fra igår eller i dag? Eller skal jeg vente til det for alvor kommer?

Jeg har egentlig ikke noget svar men er selv lige gået i gang med den samme behandling...

Jeg startede på provera igår...

Jeg lagde så også lige mærke til at vi er jævnælderne...så tænkte det kunne være rart at følge hinanden...

Hvad er grunden til du er blevet sat på provera og pergotime??

Og hvor længe har i prøvet?

Anmeld

19. november 2009

MM1987

Hov...så lige jeg har skrevet med dig i et tidligere indlæg...

Så der har jeg jo nogen af svarene...

Anmeld

19. november 2009

oo

første blødningsdag er når du har rigtig rødt blod i relativt store mængder. jeg plejer selv at skulle melde mig til behandling ved første rigtige blødningsdag, og det er som regel en 3 dage inde i menstruationen, fordi jeg også har brunlig blødning til at starte med.

hilsen den garvede fertilitetspatient

Anmeld

21. november 2009

Dorthe1986

Tjuhl skriver:

første blødningsdag er når du har rigtig rødt blod i relativt store mængder. jeg plejer selv at skulle melde mig til behandling ved første rigtige blødningsdag, og det er som regel en 3 dage inde i menstruationen, fordi jeg også har brunlig blødning til at starte med.

hilsen den garvede fertilitetspatient

Mange tak for svaret det var bedre end gynækologen kunne give mig (hun er lidt svær at forstå, hun er polsk )

Anmeld

21. november 2009

Dorthe1986

MimseMajse skriver:

Hov...så lige jeg har skrevet med dig i et tidligere indlæg...

Så der har jeg jo nogen af svarene...

Du får lige svarene igen

Vi har prøvet siden februar i år, men er allerede blevet sat igang med behandling fordi jeg ikke har haft menstruation siden starten af marts, så det må være 8 måneder

Og så har de fundet ud af at jeg har pco.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.