(februar) Hvad laver i allesammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Mira0911

Synes der er meget stille herinde..

Er I begyndt på arbejde?

Her ligger vi syge med influenzaen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

finkedinke

Jeg har lige haft min første arbejdsdag. Det var så hårdt hele 1½ time...he he

Jeg er dagplejer og havde indkøring med ET barn i dag. Og så med min egen selvfølgelig, men hun valgte lige at sove igennem hele mødet med det nye barn og forældrene.

Ellers har vi været ramt af sygdom. Ingen af mine tre børn har været så smarte at kordinere det så de var syge samtidig. Så jeg har lige haft ca. 3 uger med syge/småsyge børn  Men så er det forhåbentlig også overstået inden jeg rigtig kommer i gang med mit arbejde.

Anmeld

19. november 2009

Mira0911

finkedinke skriver:

Jeg har lige haft min første arbejdsdag. Det var så hårdt hele 1½ time...he he

Jeg er dagplejer og havde indkøring med ET barn i dag. Og så med min egen selvfølgelig, men hun valgte lige at sove igennem hele mødet med det nye barn og forældrene.

Ellers har vi været ramt af sygdom. Ingen af mine tre børn har været så smarte at kordinere det så de var syge samtidig. Så jeg har lige haft ca. 3 uger med syge/småsyge børn  Men så er det forhåbentlig også overstået inden jeg rigtig kommer i gang med mit arbejde.

Det har været en rigtig hård omgang for jer... Håber i slipper for mere sygdom...

Det må være dejligt at komme igang med at arbejde igen?

Min barsel slutter til Januar.. Julie skal starte i dp 4/1...

Indkøring er vel det bedste for barnet når det er? Hvor mange dage skal det række sig over?

Anmeld

19. november 2009

Moar'en

Jeg pakker, pakker og pakker. Vi skal jo flytte om 10 dage og vi mangler en masse endnu, det er desværre gået lidt i stå i huset, da både manden og Viktor har lagt syge. Viktor hoster stadig rigtig meget. Hvor lang tid plejer de små at døje med sådan en forkøelse?

Anmeld

19. november 2009

Mira0911

Moar'en skriver:

Jeg pakker, pakker og pakker. Vi skal jo flytte om 10 dage og vi mangler en masse endnu, det er desværre gået lidt i stå i huset, da både manden og Viktor har lagt syge. Viktor hoster stadig rigtig meget. Hvor lang tid plejer de små at døje med sådan en forkøelse?

Uha, de gange Julie har været forkølet, har det taget en uge ca eller mere... Det er meget forskelligt...

Anmeld

19. november 2009

MoarLK

Jamen jeg er startet arbejde igen, så har ikke super meget tid til at være herinde.

Lotus går stadigvæk hjemme med farmand indtil midten af dec, for der har vi fået DP plads. 

Allan kører hende stille og roligt ind, for han har orlov til midt jan.

Jeg er så småt kommet på plads med mine arbejdsgange igen, og sidder lidt alleredet nu og tænker på at søge videre til en anden afdeling.

Skal til samtale i en anden afdeling i morgen eftermiddag, så må vi se hvad det bliver til....

Anmeld

19. november 2009

Moar'en

MoarJ skriver:

Uha, de gange Julie har været forkølet, har det taget en uge ca eller mere... Det er meget forskelligt...

Jeg overvejer nemlig lidt om jeg skal ringe til lægen igen, men jeg tror jeg venter til på mandag, hvis det ikke er blevet bedre. Det startede nemlig for 1 uge siden og han hoster stadig rigtig meget, den eneste forskel på starten og nu er at han er begyndt at hoste slim op, før var det en meget tør hoste,

Anmeld

19. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, nu du siger det, så har her faktisk været lidt stille herinde.

Jeg går stadigvæk hjemme og hygger mig. I dag har jeg haft besøg af en veninde som havde hverdagsfri - hyggeligt.

Lina har astmatisk bronkitis i disse dage - det er godt nok synd for hende. Hun hoster og hvæser. Det har snart varet i 14 dage - det er længere end de andre gange. Jeg håber snart, at det våde vejr går væk, da det så også skulle forsvinde på hende.

Lina er begyndt, at sidde selv. Det kom fra den ene dag til den anden, og nu gør hun ikke andet

Stort knus Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.