Motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2008

lonemus

Sikke dejligt vejr vi har haft i dag :)

Vi besluttede hurtigt, at vi skulle en tur i skoven og nyde det gode vejr.
Så vi gik en tur på ca. 5-6 km, nød det skønne vejr og ungerne hyggede sig. Det var dejligt.

Håber det kan ses på vægten også :D
Ellers dyrker jeg ingen anden motion, andet end lange gåture med børnene, når vejret er godt. Jeg ønsker dog at begynde og løbetræne igen, samt dyrke cirkeltræning. Jeg vil også gerne prøve pilates.

Før hen havde jeg god erfaring med Charlotte Bircow-videoerne, men kønt så det ikke ud :)):))

Dyrker I andre nogen form for motion??

Lone - som ellers syntes jeg får god motion ved at rende efter børnene dagen lang :)):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Christinahr

Ja vi har også nydt det gode vejr til en ordentlig gåtur med et stop på legepladsen:P

Jeg spiller håndbold om vinteren og forbold om sommeren. Derudover meldte jeg mig i motionscenter i januar for at komme af med de stadig for mange kilo der sidder fra graviditeten... øv altså:@

Anmeld

19. april 2008

A.I.G.

Njargh - nej er vel svaret.

Jeg cykler og går meget.... og så tæsker jeg rundt efter 2 små spirrevip døtre og har sex (det tæller vel også ?)....

Anyway. Tog 25 kg. på under graviditeten og mangler 2 kg. nu 5 mdr. efter.....

Om sommeren surfer jeg....

;o)

Anmeld

19. april 2008

lonemus

A.I.G. skriver:

og har sex (det tæller vel også ?)....

;o)

JO DA, det må tælle med :)):)):)):)):))

Anmeld

20. april 2008

SaNiNa

ja vi nød det gode vejr efter vi rød ud af døren.
Min svigerfar ringede og sagde der var barnd i klubhuset.. (kæresten sagde så til mig at det var brand ned)
så vi smed alt pålæg ind i køleskabet rev alt tøj ved at skabet for lige at få en lang armet trøje med... så så kørte vi ellers op for at hente min svigerfar (svigermor hvade bilen og var ude at handle så hende kunne han ikke komme i kontakt med)
vi kørte så lidt forstærkt gennem odense og da så vi så kom ud til sejl klubben holde der 2 store barndbiler og en lille en... det var så oppe i gildesalen der var gået brand i en brandekurv som havd selv antændt sig selv...

Dee hvad været hold komfirmation om fredagen de var gået kl 4 så mellem 4-7 er branden opstået vå så heldig at en afgæsterne fra festen var kommet for at ville hjæle med at ryde op...

så hele klubhuset var ikke brand ned... der skal nyt gulv og der skal males overalt for der er røgskade over alt (vi hvad lige malet det hele sidste år eller stormflåden var klubhuset var oversvømmet)

så vi nød den dejlig morgen sol mens vi ventede på iss skulle komme og de skulle kører igen bagefter var det hjem i bad i tøjet i vaskemaskinen med en ekstra gang sæbe...

nå det blev lige lidt længer end forventet...

Motion: ja træner 2-3 gang om ugen, så går vi tit nogle lange turer...
Rider desværre ikke så meget som før men det skal der laves om på...

Sanne "som er glad for hun ikke skal ud af døren på 2 sek her til morgen"

Anmeld

20. april 2008

Pia.

ja sikke et skønt vejr vi har haft de sidste par dage... skønt skønt skønt....:)
Motion... hmmm det bliver desværre ikke til så meget andet end mine to gå ture med hundene på ca. 3-5 kilometer dagligt... men det er i et roligt tempo så det giver nok ikke så meget....
Jeg har syndet i dag piger:$ - givet mig selv lov til en soft ice på dølle market, kunne ikke stå for den - kan så fortælle jeg fik så ondt i min mave bagefter, men om det var af den eller hele den pose ærter jeg spiste skal jeg ikke kunne sige:S

knus Pia, som er spændt på hvad vægten siger i morgen tidlig oven på sådan en hyggelig lang weekende med konfirmation og en tur på dølle....
fortsat god vind til alle og en masse solskin.

Anmeld

20. april 2008

Mathilde

Min kæreste og mig har været i Tyskland og der har vejret været kedeligt... Så det er bare super at komme hjem til sådan et lækkert vejr:))
Tja, jeg dyrker ikke motion fast, men går da indimellem ture (især nu da jeg ikke har bil). Jeg har lidt forskelligt udstyr herhjemme, som jeg nogle gange bruger...bare lidt for sjældent:$
Så jo, lidt motion dyrker jeg da, men ikke så meget som jeg burde...
Er meget træt for tiden:(

Kram(H)

Anmeld

21. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg vil meget gerne...savner at gå til fitness. Jeg har bare ikke tid lige nu. Men når jeg får sommerferie går jeg igang igen. Og det kan jeg sige uden at grine, for jeg betaler allerede for det :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.