Hjælp! Strømper der sidder FAST på foden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.978 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Ja, så er det tid til lidt ekspertråd.

Jeg leder efter babystrømper der kan sidde fast på foden og ikke mister formen ved vask. Nogen der kan hjælpe?

Har hørt rygter om at IdaTs strømper skulle være rigtig gode. Men er der nogle erfaringer derude. Er så træt af tabte strømper og kolde fødder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

frk Jensen

RikkeØ skriver:

Ja, så er det tid til lidt ekspertråd.

Jeg leder efter babystrømper der kan sidde fast på foden og ikke mister formen ved vask. Nogen der kan hjælpe?

Har hørt rygter om at IdaTs strømper skulle være rigtig gode. Men er der nogle erfaringer derude. Er så træt af tabte strømper og kolde fødder.

Jeg forguder IdaT strømper.. De er bare fantastiske.. Nu brugte jeg meget futter til min søn da han var lille, men begyndte at bruge idatér da han var omkring 3 mdr.

De har en god pasform, strammer ikke om de små tykke ben.. De er skridsikre når de begynder at gå..

De med om de falder af ved jeg ikke noget om.. Her tager han dem selv af, hvilket sker mange gange i løbet af dagen. ( må have lært knægten at tage dem på igen SELV) ..

De fåes i mange fede farver, men syns de falmer en del i vask, især de sorte.

Knus Betina- BIG fan af IdaT

Anmeld

18. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Nå, ja...at knægten selv tager dem af kan man jo ikke værne sig imod

Hvordan er de i størrelserne?

Anmeld

18. november 2009

frk Jensen

RikkeØ skriver:

Nå, ja...at knægten selv tager dem af kan man jo ikke værne sig imod

Hvordan er de i størrelserne?

Syns deres str passer meget overens med de små fødder.. De har fra 0-3 mdr, 3-6 mdr osv.. Han passer fint 12-15 mdr nu og han er 13 mdr. Han kan dog stadig passe en 9-12 mdr endnu.. Så super strømper, godt nok lidt dyre men fantastiske

Anmeld

19. november 2009

malou

Meltons gåsokker er et hit hos os. Jeg gider ikke bruge andre!!! De laver ikke mærker på benet og kan rulles op til knæerne. De findes i et hav af farver og de ensfarvet koster 29 kr

knus malou

http://www.smaahjerter.dk/?id=25&recordid=4325&scroll=719.4

Anmeld

19. november 2009

MoarViborg

ALtså herhjemme er vi overraskende nok blevet fuldstændig vilde med H&M's strømper - de helt små størrelser var ikke så gode, men fra st. 19-21 er de bare helt fantastiske - de kan også rulles op til knæet, og sidder godt fast! De mister heller ikke formen eller størrelse i vask (Hvilket jeg ellers tit synes er tilfældet med ting fra H&M).. strømpebukserne derindefra er også et hit

Anmeld

19. november 2009

Rikke, Liam & Linus

MoarViborg skriver:

ALtså herhjemme er vi overraskende nok blevet fuldstændig vilde med H&M's strømper - de helt små størrelser var ikke så gode, men fra st. 19-21 er de bare helt fantastiske - de kan også rulles op til knæet, og sidder godt fast! De mister heller ikke formen eller størrelse i vask (Hvilket jeg ellers tit synes er tilfældet med ting fra H&M).. strømpebukserne derindefra er også et hit

Jeg har bare haft meget dårlige erfaringer med h og m's strømper. Synes de er meget stive og glider meget nemt af foden.

Men kan selvfølgelig være der findes nogle andre end dem jeg har brugt.

Anmeld

19. november 2009

Mette-Marie

malou skriver:

Meltons gåsokker er et hit hos os. Jeg gider ikke bruge andre!!! De laver ikke mærker på benet og kan rulles op til knæerne. De findes i et hav af farver og de ensfarvet koster 29 kr

knus malou

http://www.smaahjerter.dk/?id=25&recordid=4325&scroll=719.4

Enig!

Anmeld

19. november 2009

Camilla_a

IdaT er bare super gode!!!  De er de eneste vi bruger.

Anmeld

22. november 2009

karinaliva

Jeg er også super fan af Melton's gåsokker, synes de er så gode.. Bruger heller ikke andet til min søn :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.