Hvordan gjorde du det forbi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Stineve

Jeg ved godt det måske er et underligt spørgsmål...

men jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvordan i har gjort det forbi i tidligere parforhold...

Hvordan gjorde i det?

Hvad sagde i?

og var der optakt til et brud eller kom det pludseligt og uvarslet?

kærlig hilsen stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

mariamiss6

hej Stine, jeg har skrevet dig en post....

Altså for mit eget vedkommende skete der det at eksen så noget han ikke skulle have set.... og jeg valgte at der derfor ikke var grund til at trække det i langdrag.

Jeg har, som du måske har set for noget tid siden, haft det rigtig skidt længe, og eksen har ikke just hjulpet mig op af de sorte huller, tværtimod. og jeg sagde blandt andet til ham, at jeg følte jeg var gået helt i stå og bare ikke kom nogen som helst vegne, personligt, og psykisk, og da jeg ikke følte han kunne hjælpe mig, valgte jeg at jeg skulle være alene noget tid, for at se om det måske var lettere for mig, at fikse mig selv, når der ikke også var forholds-problemer blandet ind i....

Det var den korte version....

Anmeld

19. november 2009

CarinaSB

det var meget nemt for mig .. Min eks kom og fortalte mig at han havde bollet med nogle af mine veninder .. og så kastede jeg en glas skål efter ham og 30 min var mine ting flyttet hjem til min mor .. 

Anmeld

19. november 2009

mariamiss6

CarinaSD skriver:

det var meget nemt for mig .. Min eks kom og fortalte mig at han havde bollet med nogle af mine veninder .. og så kastede jeg en glas skål efter ham og 30 min var mine ting flyttet hjem til min mor .. 

ja okay, så var der ligesom heller ikke noget at diskutere hehe....

tror dog altså at situationen her vidst er lidt anderledes hehe....

Anmeld

19. november 2009

wamse

Nu har jeg jo flere exer Men den sidste er Lærkes far, som jeg gik fra for 3 uger siden. Det havde trukket ud i alt for lang tid, og havde egentlig truffet beslutningen for lang tid siden(måneder/år) siden, men ikke havde muligheden for at flytte, så da min far tilbød at betale indskud, så flyttede vi i løbet af en uge. Vi havde en aften, hvor vi snakkede om det, og han var helt indforstået, så det gik egentlig stille og roligt.

Anmeld

19. november 2009

malou

Jeg havde en kæreste i 2001 som jeg fandt ud af var mig utro på en studietur til Rusland  Jeg ringede til ham og bad ham tage en taxa hjem fra skole med det samme og det stod ikke til diskution!!! Det gjorde han så.. og da han så bare stod der og nægtede.. det bedste en mand har lært (rettelse: han var ikke en mand men en lille dreng ) Så tog fanden ved mig og jeg smed alt hans tøj og småting ud af vinduet fra 5.sal i Ravnsborggade. Det var MIN lejlighed og han havde bare fået et par hylder i skabet osv i ved..- Selvom jeg var knust over han kunne knalde med en anden så var det den fedeste følelse at smide ha ud af mit liv på den måde...

knus malou

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altid på den blideste mulige og mest respektfyldte og ærlige måde. Det har de absolut fortjent, de fyre jeg har været sammen med. Det er nok også derfor flere unikke venskaber eksisterer i dag i stedet for parforhold. Kun en enkelt gang har jeg gjort kort proces, men da gik jeg med til at mødes et par måneder senere og tage en snak om hvad der  ar sket og hvorfor han ikke længere kunne være en del af mit liv, ikke engang som ven, og selv den snak endte i fred og fordragelighed med et knus.

Rosa - queen of breakups

Anmeld

19. november 2009

TbCp

Rosa skriver:

Altid på den blideste mulige og mest respektfyldte og ærlige måde. Det har de absolut fortjent, de fyre jeg har været sammen med. Det er nok også derfor flere unikke venskaber eksisterer i dag i stedet for parforhold. Kun en enkelt gang har jeg gjort kort proces, men da gik jeg med til at mødes et par måneder senere og tage en snak om hvad der  ar sket og hvorfor han ikke længere kunne være en del af mit liv, ikke engang som ven, og selv den snak endte i fred og fordragelighed med et knus.

Rosa - queen of breakups

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.