MD-scanning 20+1 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2009

jillkolsbjerg

Så er en veloverstået MD-scanning overstået;-) Vores lille PIGE;-) havde det godt og alt så meget fint ud. En super fed og dejlig oplevelse....;-)  

Her sutter hun på sine fingre;-) bl.a.

knus jill 20+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

lulle1985

super dejligt at alt var som det skulle være vidste i i forvejen at det var en pige eller endnu en go overaskelse?

nu kan jeg næsten ikke vente på at få min overstået 9 dec....

Anmeld

18. november 2009

jillkolsbjerg

lulle1985 skriver:

super dejligt at alt var som det skulle være vidste i i forvejen at det var en pige eller endnu en go overaskelse?

nu kan jeg næsten ikke vente på at få min overstået 9 dec....

Nej vi vidste det ikke, har først fået den dejlige nyhed idag;-) Havde været ligeså glad for en dreng;-) vi ville bare gerne vide hva det bliver;-) GLÆÆÆÆD dig siger jeg bare det var en heeeelt fantastisk oplevelse;-)

knus jill

Anmeld

18. november 2009

lulle1985

jillkolsbjerg skriver:

Nej vi vidste det ikke, har først fået den dejlige nyhed idag;-) Havde været ligeså glad for en dreng;-) vi ville bare gerne vide hva det bliver;-) GLÆÆÆÆD dig siger jeg bare det var en heeeelt fantastisk oplevelse;-)

knus jill

det gør jeg virkelig osse, bliver så spændende selvom vi ikke vil vide hvad det bliver... jamen det var da en dejlig november nyhed, så er det bare og SHOP - AMOK  i lyserødt

Anmeld

18. november 2009

jillkolsbjerg

lulle1985 skriver:

det gør jeg virkelig osse, bliver så spændende selvom vi ikke vil vide hvad det bliver... jamen det var da en dejlig november nyhed, så er det bare og SHOP - AMOK  i lyserødt

Griner ja ikk;-) min kærestes niece håbede også på det blev en pige så hun kan lege med dukker sammen med hende;-)

Anmeld

18. november 2009

lulle1985

jillkolsbjerg skriver:

Griner ja ikk;-) min kærestes niece håbede også på det blev en pige så hun kan lege med dukker sammen med hende;-)

min kærestes søskende har 8 unger ialt så det er lidt hip som haps hvem du spørger.... men der er stort flertal om en pige, men men men hvis det er en dreng er han også mere end velkommen ( siger alle drengene)

Anmeld

18. november 2009

frk andreasen

tillykke med en veloverstået md scanning. og tillykke med den lille pige

knus tanja 22+3

Anmeld

18. november 2009

jillkolsbjerg

frk andreasen skriver:

tillykke med en veloverstået md scanning. og tillykke med den lille pige

knus tanja 22+3

tuuusind tak;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.