Så lykkedes det :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. november 2009

FruPudderkvast

Så fik jeg sgu mit kørekort i dag!!

Ihh, er bare så lettet (og træt).. Vågnede kl. 2.30 og så lå jeg ellers bare og vendte og drejede mig og tænkte.. Det er utroligt at man kan være så nervøs at det går ud over nattesøvnen på den måde.. Og da jeg så endelig faldt i søvn igen, vågnede jeg igen en time efter eller sådan noget.. Iiih! Så har ikke fået mange timers søvn i nat..  

Men nu kan jeg slappe af!

Glæder mig til at se jer i morgen, piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

prettybutterfly

HVOR ER DET BARE FEDT SARAH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusind gange tillykke! Skide godt klaret

Glæder mig til vi ses i morgen, så må vi lige høre alt om hvordan det gik!!

Hej så lææææææææænge!!!!!
Knuser

Anmeld

18. november 2009

Mist

Super stort tillykke med kortet.. Jeg håber du blir glad for det.. Håber i får en super dejlig dag i imorgen..

Er ked af jeg ikke kan komme, men som sagt tør ikke, har lige været en tur på Roskilde sygehus idag, og fik af vide min livmodermund gaber, hvilke betyder den ca er mellem ½ - 1 cm åben, men ikke åben åben, hvilke betyder når man er 2 cm åben så betegner man det som åben åben da man kan prikke hul på vandet der efter.. Så det er da positivt at jeg stadig er lidt lukket, men ikke fedt og få af vide min livmoderhals er blødgjort og jeg gaber, men heldigvis skal jeg bare klare 3 uger endnu så er hun klar til at blive født... men 3 uger føles som 1000000 år.

suk suk.. Det er ikke lige det jeg havde aller mest lyst til at høre..

Håber som sagt i får en super dejlig dag.... Og endnu engang STORT TILLYKKE med kortet søde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.