Barselsgave til manden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.299 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Maise

Kære Damer.

Jeg skal føde om ca 7 uger og kunne godt tænke mig at købe en barselsgave til min kæreste men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Har i nogen gode ideer til dette ?

KH Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Hjaltesmor

Min mand glædede sig helt vildt til at skulle lege med vores søn, når han blev født. Han kunne bare kun komme i tanke om tumlingelege. Så jeg gav ham "leg med din baby"-bogen, så han kunne få inspiration til, hvilke lege, man kan lege med en nyfødt. Dvs. indirekte gav jeg ham de sjoe stunder sammen med vores søn, som han glædede sig så meget til inden fødslen.

Anmeld

17. november 2009

LotteGabriella

Maise skriver:

Kære Damer.

Jeg skal føde om ca 7 uger og kunne godt tænke mig at købe en barselsgave til min kæreste men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Har i nogen gode ideer til dette ?

KH Maise

jeg gav min mand et flot maskulint armbånd med plade, med Daniellas fødseldato og årstal bagpå og foran stod der PAPÁ

Det blev han MEGA glad for

Anmeld

17. november 2009

maria_wlt

Jeg har tænkt mig at købe et "dog-tag" til min mand når det er...

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tænker også at en kæde med en "plade" med dato er en god idé.... du kan jo altid give ham kæde og vedhæng og senere få indgraveret hvad I gerne vil have stående

Anmeld

19. november 2009

Maise

LotteGabriella skriver:

jeg gav min mand et flot maskulint armbånd med plade, med Daniellas fødseldato og årstal bagpå og foran stod der PAPÁ

Det blev han MEGA glad for

Jeg har desværre en af de mænd der ikke kan lige smykker til mænd. Selv ur vil han ikke gå med. Dert er bare så ærgeligt. Men en ring kommer han jo til at skulle have på fingeren en dag

Anmeld

19. november 2009

Maise

Hjaltesmor skriver:

Min mand glædede sig helt vildt til at skulle lege med vores søn, når han blev født. Han kunne bare kun komme i tanke om tumlingelege. Så jeg gav ham "leg med din baby"-bogen, så han kunne få inspiration til, hvilke lege, man kan lege med en nyfødt. Dvs. indirekte gav jeg ham de sjoe stunder sammen med vores søn, som han glædede sig så meget til inden fødslen.

Det var da en gos ide, den kunne jeg jo så selv også profitere af. Den vil jeg lige huske på.

Anmeld

21. november 2009

han

Hvad med lidt wellness? Der er en pakke på www.fysicon.dk

Ellers bruger jeg tit bogen: "Dig og mig og vi to", der jo er til barnet men kræver en voksen til at læse, rim, remser og synge for og med barnet. Skønne tegninger og alle de gamle rim og remser man har glemt!

Anmeld

21. november 2009

han

Glemte lige spædbarnsmassage er en super måde for fædre, at lære deres barn at kende. Der findes en rigtig god pjece + olie også på www.barselspakken.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.