Kalibrering af vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

Wii active.. er det det samme som den nye wii fit plus? Den har vi lige fået, og jeg sidder lige her og samler kræfter til en omgang træning. Det er en udvidelse til den første wii fit, og betydeligt bedre.

Marie

Nej nej, Wii active er en anden en.. For mig fungere den meget bedre, da jeg af en eller anden grund bare ikke kan lave de der muskel øvelser på det bræt der, men med Wii active skal man gøre det på gulvet og nogle øvelser med elastik..

Jeg er blevet anbefalet denne her: Jillian michels fittness ultimatum, men den findes desværre ikke på bibberne endnu.. Men i første omgang vil jeg have wii active i julegave og så må den anden vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Tina2

Sku meget gerne af med 4 kg.... Har lige tabt omkring 1½ kg.

Anmeld

19. november 2009

TbCp

Jeg mangler en 3-4 kg... de første 5 røg på ca. 2 mdr. nu står det bare stille.
Tilgengæld er min mave blevet SÅ MEGET MERE flad end den længe har været og er gået en buksestr. ned... eller dvs. faktisk 2 da jeg var nået at gå endnu en str. op i forhold til den str. jeg normalt bruger.
Så de sidste kg. betyder ikke så meget længere for nu synes jeg min krop er ved at være pæn

Anmeld

19. november 2009

clss

har tabt mig omkring 40 kg heller ikke nemt.... og da slet ikke i juletiden men tag sig selv i nakken og gå igang. det er jo ikke hvad i spiser juleaften det er de andre 363 dageom året der gør det.

Anmeld

19. november 2009

lunde

clss skriver:

har tabt mig omkring 40 kg heller ikke nemt.... og da slet ikke i juletiden men tag sig selv i nakken og gå igang. det er jo ikke hvad i spiser juleaften det er de andre 363 dageom året der gør det.

jamen, det er jo helt vildt flot...  er totalt misundelig..

har du et god råd??   40 kg..  er helt mundlam..

fortæl fortæl fortæl...     hvad har du gjort????   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.