Erfaring med silicone ammeindlæg søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du prøvet ammeindlæg af silicone?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.760 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2008

JemKem

Hejsa

Jeg har overvejet at anskaffe mig nogle ammeindlæg af silikone til nu når jeg skal starte til babysvømning og evt. til når jeg skal sove, så jeg slipper for den trælse ammebh om natten.

MEN 230 kr. er mange penge hvis de ikke virker. Jeg spurgte Babysam i Kolding om hvordan de virkede eller om de rent faktisk virkede... Det kunne hun desværre ikke svare mig på :-(

SÅ jeg søger noget erfaring fra nogle af jer her inde *S* Håber på en masse respons :-) For hvis de virker, så er der jo hurtigt noget at spare i pidgeon ammeindlæg ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Honningblomst

Hej..
jeg har ingen erfaring med dem og vil råde dig til at vente med at købe, til du ser om der er et reelt behov.
Jeg har brugt ammeindlæg et par gange i starten og så ellers ikke. Så her ville det have været spild af penge.
Knus..

Anmeld

19. april 2008

JemKem

Jeg kan ikke gå uden ammeindlæg, da jeg nemt "springer læk" :P Så ammeindlæg har jeg i hvert fald behov for, men om de silicone indlæg virker er jo noget helt andet :)

Anmeld

19. april 2008

MUTT3

AmmeBH´en om natten er jeg nu ikke ked af (jeg går ellers ikke med BH normalt, for har intet at bære) Og når du svømmer er du jo alligevel i vand, så ingen kan se at der er gang i sluserne, der til er du helt sikkert ikke den eneste der har sluser som åbner i tide og utide... mine gør også, eller det er ikke så slemt mere, men dog kan de godt finde på at lege springvand og altid på de mest uheldige tidspunkter, som fx hvis jeg har glemt at tage et ammeindlæg på og vi er ude at handle ol sjove offentlige stedder, men endnu har jeg kun en gang oplevet en plet der kunne ses på min trøje, men jeg går også altid med en t-shirt og en sløs trøje ud over.

Anmeld

19. april 2008

JemKem

MUTT3 skriver:

Og når du svømmer er du jo alligevel i vand, så ingen kan se at der er gang i sluserne, der til er du helt sikkert ikke den eneste der har sluser som åbner i tide og utide...

Det var nu også mere det hygiejniske i det at al mælken ville løbe ud... *S*

Anmeld

13. maj 2008

K&M

Man er jo ikke i vandet ret længe når man er til babysvømning, så hvis det er den primære orsag til det dyre indkøb, så vil jeg foreslå at du venter til du har været i vandet og set om det er et problem. Aner ikke hvordan sådan nogle fungerer, så forstår ikke helt hvordag man undgår bh'en, men jeg brugte en amme'top' om natten i starten. En bøjlefri bh faktisk, men det var rigtig rart om natten, for den sad ikke særlig stramt. Og de store uldammeindlæg jeg brugte dækkede alligevel, selvom de rykkede lidt rundt i den :D

Anmeld

13. maj 2008

A.

tror ikke at de er dejligt at bruge dem når det er sommer det er alt alt for varmt til dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.