Jeg har kopieret dette fra en ufrivillig barnløshedsgruppe på Facebook, efter at have talt med Helle om jeg måtte. Jeg syntes selv der mangler gode bøger om barnløshed, den eneste jeg indtil videre har fundet, var så negativ og håbløs, at jeg endte med at græde i flere uger efter jeg havde læst den og jeg var dødsensræd for behandlingen, så jeg har selv bedt om at få et spørgeskema tilsendt fra Helle af. Jeg syntes det er supergodt at hun er læge OG har oplevet at være ufrivillig barnløs, på den måde kommer der både videnskab og følelser med 
Her er den besked hun selv har skrevet i gruppen på facebook:
Hej alle.
Jeg synes der mangler en god bog om barnløshed, følelsesmæssige konsekvenser osv. Som læge og tidl ufrivilligt barnløs har jeg besluttet mig for at gå i gang med at skrive en !
Jeg vil meget gerne have bidrag fra alle ufrivilligt barnløse, uanset om I er blevet forældre, er på vej til at blive det eller i øje ... blikket er i behandling.
Skriv mig en mail på kom-nu-stork@hotmail.com Så sender jeg dig et spørgsmålsark, du kan basere din besvarelse på.
Mvh Helle Pilgaard
Hun skrev lige, at jeg skulle sige, at det haster for dem der vil være med, da hun er gået fuldkommen i skrivemode, så send hende en mail, hvis du vil deltage 
Anmeld