Skal bruge jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Både Oscar og Oliver er skønne navne.

Kald ham det ene i en uge og det andet i ugen efter og mærk så efter i maven hvad der føltes rigtigt.

Han er heldigvis så lille at han ikke når at lære at "lystre" det ene navn når I så skifter.

Held og lykke med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvis det er nogen trøst så talte jeg lige med min svigermor om navne i dag. Daniel fik ikke navn før han var 4-5 måneder for de kunne ikk blive enige om noget der passede til ham

Men NUJ en dejlig lille gut I har der Synes også kan ligner en Oscar, men alle 3 navne er søde!

knus Caroline

Anmeld

16. november 2009

katti24

Syntes han ligner en William

Anmeld

16. november 2009

Camilla_a

Han ligner helt sikkert en lille oskar

Anmeld

16. november 2009

Trolde_mor

RGN skriver:

Både Oscar og Oliver er skønne navne.

Kald ham det ene i en uge og det andet i ugen efter og mærk så efter i maven hvad der føltes rigtigt.

Han er heldigvis så lille at han ikke når at lære at "lystre" det ene navn når I så skifter.

Held og lykke med det.

Syntes det er en super god ide..

Er selv mere til Oliver end Oscar, da jeg ikke kunne forestille mig at skulle kalde min eget barn for Oscar som voksen.

Anmeld

16. november 2009

oo

han ligner en Oskar og hvor er han dog dejlig!!

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

han ser dejlig ud, jeg tænkte straks oliver...helt klart, skønt navn til en skøn dreng..

Anmeld

16. november 2009

novalfrida

Jeg er så ovre i en helt anden boldgade...

Jeg synes han ligner en Magne eller en Storm

Og  skøn det er han

Anmeld

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nååårr hvor er han kær

Hmmmm... Jeg ved ikke helt hvad det er han skal hedde... Hmmm... Umiddelbart Balder, han ser dejlig mild og skøn ud...

Anmeld

16. november 2009

Mig med maven

Hvis Super Nuttet, eller Super Dejlig var godkendte navne, var der jo ingen diskusion, men når det nu er sagt...

Hvis jeg skal vælge mellem jeres tre navne er det OLIVER. Men synes nu at han også godt kunne ligne en der hedder MADS. Er din mand høj? Synes at Oliver er til høje drenge. Og Mads er til knap så høje, ej det lød bedre inde i hovedet.

Men lækker det er han, tillykke med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.