Endelig beslutning taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Jannie Thorup

Nu har jeg taget min beslutning og denne gang står jeg helt fast på den. Færdig.

Jeg har ikke lyst til at fortsætte med at amme, jeg kan ikke holde det ud længere.

Hos hudlægen fik jeg det samme salve til at smøre med, som jeg fire uger tidligere fik hos lægen og som ikke har virket synderligt. Jeg kom grædende hjem til min mand, som ikke syntes jeg var blevet behandlet ordentligt.

Olivia har idag kun fået flaske og vi har haft det så dejligt og afslappet. Det er bare så rart, at vi begge hygger med det og at jeg ikke skal sidde og være ked af det hver gang hun skal spise. Og jeg har en dejlig, afslappet og mæt pige, som ,ligenu ligger på en dyne på sofaen mellem min mand og mig og griner.

Jeg er glad og lettet og føler, at det er den rigtige beslutning jeg har taget.

Jeg ringede til min sundhedsplejerske og fortalte hende hvordan det så ud. Hun støtter min beslutning og siger, at jeg har kæmpet flot og længe, men hun synes det er synd, at det aldrig rigtig er kommet op at stå.

Så alt i alt er jeg glad og tilfreds. Og jeg vil bare sige mange tak for støtte og hjælp, hvor er det rart, at man kan vende og dreje tingene med erfarne kvinder som jer.

Jannie, som endelig slapper i spisesituationer og er rigtig glad og lettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Misjelle

Dejligt at høre, kæmpede selv ligesom dig dengang jeg ammede og synes bestemt det er den rigtige beslutning du har taget. Håber du får meget mere ro og overskud til din lille prinsesse nu .

Anmeld

18. november 2009

Gosia

SUPER!

Dejligt at høre, at beslutningen er endelig! Det er en stor lettelse, når først det er overstået! Og dejligt at have et GLAD FLASKEBARN!

Og bare lige som sideinfo - at det ikke er lykkedes med amningen denne gang, betyder ikke at det ikke kan lykkes næste gang! Jeg havde nemlig indstillet mig på, at det nok heller ikke gik her 2. gang, men amningen kører bare derudaf...

God fornøjelse med den lille!

Anmeld

18. november 2009

Kloster

Hej.

Hvor er jeg glad for at høre, at DU og barnet har det godt.

Ja du har kæmpet flot og desværre længe. Jeg er ked at at høre (som sund også sagde) at du aldrig rigtigt fik det op at køre, mennnnn mon ikke det går alligevel

Det er jo klart den helt rigtige beslutning du har taget for både dig selv og jeres barn. Sikke I nu kan hygge om måltiderne. Håber bare ikke, det har skræmt dig så meget, at du aldrig prøver at amme med succes. For det er virkelig noget særligt.

Venlig hilsen Kloster

- Der er mor til Rasmus 97' (flaskebarn) Nicolaj 99' (flaskebarn) og Mads 04' (ammebarn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.