Nu har jeg taget min beslutning og denne gang står jeg helt fast på den. Færdig.
Jeg har ikke lyst til at fortsætte med at amme, jeg kan ikke holde det ud længere.
Hos hudlægen fik jeg det samme salve til at smøre med, som jeg fire uger tidligere fik hos lægen og som ikke har virket synderligt. Jeg kom grædende hjem til min mand, som ikke syntes jeg var blevet behandlet ordentligt.
Olivia har idag kun fået flaske og vi har haft det så dejligt og afslappet. Det er bare så rart, at vi begge hygger med det og at jeg ikke skal sidde og være ked af det hver gang hun skal spise. Og jeg har en dejlig, afslappet og mæt pige, som ,ligenu ligger på en dyne på sofaen mellem min mand og mig og griner.
Jeg er glad og lettet og føler, at det er den rigtige beslutning jeg har taget.
Jeg ringede til min sundhedsplejerske og fortalte hende hvordan det så ud. Hun støtter min beslutning og siger, at jeg har kæmpet flot og længe, men hun synes det er synd, at det aldrig rigtig er kommet op at stå.
Så alt i alt er jeg glad og tilfreds. Og jeg vil bare sige mange tak for støtte og hjælp, hvor er det rart, at man kan vende og dreje tingene med erfarne kvinder som jer.
Jannie, som endelig slapper i spisesituationer og er rigtig glad og lettet