At stå selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2008

sbs78

hej
Hvor mange af jeres børn er begyndt er stå selv?? Freja har nu stået selv 3 gange i ca 5 sek. Synes det er meget tidligt8D

Sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Mikkelmusen

Filuca rejser sig op af ting og står, men endnu ikke uden støtte. Så falder hun med det samme. Hvornår er Freja fra?

Anmeld

19. april 2008

sbs78

Freja er fra den 30/7-07 Hun rejser sig også op at alt. Var også ved at tabe munden da jeg så hun stod selv.

Anmeld

19. april 2008

Mikkelmusen

Jeg tror ikke det er specielt tidligt. Nogle børn er bare hurtigere end andre til nogle ting.
Det er ihvertfald vildt flot at hun kan :)

Anmeld

19. april 2008

Sille

Tillykke med det..:) Det helt fantastisk når de pludselig kan noget nyt...

Freja har stået selv noget tid nu.. ( hun er fra den 13-7-07) ca fra hun var 7 mdr.. Men hun har også nu allerede taget to skridt selv uden hjælp.. Der skreg jeg godt nok af overraskelse....:)) Men hun har ikke gjort det siden.. måske fordi hendes mor skreg sådan..(?)

-sille

Anmeld

19. april 2008

Loggidut

tif rejser sig sørme ingen steder...men der er så stor forskel...min den store knægt gik da han var 10 mdr. og tif har ikke engang gjort tegn til at vil kravle endnu, så de er meget forskellige...men hvor fedt hun kan...tillykke med det8D

Anmeld

19. april 2008

bette

jeps mikkel rejser sig op af alt... alt der har en lille kant.. der kan man jo sagtens stå.. eller også kan man falde igen.. (?)
som skrevet tidligere så falder han 1000 gange om dagen.. hehe..
men han er ved at lære at tage fra når han falder..

men hvor fedt hun kan..:P

man bliver bare så utrolig stolt..

Anmeld

19. april 2008

ivfmarie

Malte har netop idag idag rullet (RULLET!!!) for første gang! Faktisk er rullet måske så meget sagt, men efter en masse prusten og stønnen fik han hevet rumpen med rundt så han kom fra ryg til mave. Den anden vej er kun sket et par gange ved tiltningsuheld! Og Malte er fra 18/7! Såeee.... der er utrolig meget forskel på hvornår de små tilegner sig de forskellige færdigheder. Men mange gange tillykke til din lille "Stand up'er" - det er vildt sejt. Og hvor vildt med Silles Freja der har taget to skridt! Marie - med dovent barn (hvad er det nu man siger om æblet ;)(?) )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.