Hvilken hjemmeside har i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. april 2008

sbs78

Hej kloge tøser :))

Vi har selv en hjemmeside hos 123hjemmeside, men synes bare jeg mangler noget nyt. Har næsten være alle de forskellige skabeloner igenmen.

Så ville jeg høre jer, om i kan anbefale andre hjemmesider, som ligger i samme prisleje som 123hjemmeside og selvfølgelig er nemme at arbejdet med:P

Knus Sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Pia.

jeg har igennem B-one og bruger frontpage til at lave den... jeg havde lidt start problemer, men nu mere jeg har leget med den igennem årene er den blevet super nem... Jeg har købt mit eget domæne navn, da jeg syntes det er mere personligt...
Har haft hjemmesiden i 6 år nu og syntes den er nem og overskuelig...
Har så skiftet navn et par gange da jeg lagde ud med at lave den for novemberpigerne på netbaby og efterfølgende en side til februarpigerne også på netbaby, og nu har jeg valgt at lave den kun for mig selv og min familie - min familie og veninder elsker den og bruger den meget - det er sjovt at tjekke hvor mange der besøger ens side...;)

KNUS PIA

www.vores-familie.net

Anmeld

19. april 2008

xxx

Jeg har hos Bricksite.com, her starter du ud med 25mb plads og 10 sider, den er gratis at ha' men skal du så ha lidt ekstra plads eller sider skal du af med et engangsbeløb. Jeg skiftede også fra 123 da jeg savnede lidt udfordring i det med hjemmeside, og med Bricksite er det nemt også, og som noget nyt kan man også få sit eget domæne derinde nu, til en billig pris hvert år. Hilsen Christina. http://www.bricksite.com/fammoeller

Anmeld

19. april 2008

camillawp1982

Hej

www.camillawp.dk er min hjemmeside.
Den bliver lavet i gammeldags rå html skrevet i notesblokken.

MVH Camilla

Anmeld

19. april 2008

Honningblomst

Ingen, har ikke noget behov for at stille mit privatliv til offentlig skue.

Anmeld

19. april 2008

JemKem

Jeg har en hos www.bricksite.com
http://www.bricksite.com/jemkem

Den er gratis grundlæggende og så kan man købe nogle tillægsting :)

Anmeld

19. april 2008

JemKem

PiaR skriver:

jeg har igennem B-one og bruger frontpage til at lave den... jeg havde lidt start problemer, men nu mere jeg har leget med den igennem årene er den blevet super nem... Jeg har købt mit eget domæne navn, da jeg syntes det er mere personligt...
Har haft hjemmesiden i 6 år nu og syntes den er nem og overskuelig...
Har så skiftet navn et par gange da jeg lagde ud med at lave den for novemberpigerne på netbaby og efterfølgende en side til februarpigerne også på netbaby, og nu har jeg valgt at lave den kun for mig selv og min familie - min familie og veninder elsker den og bruger den meget - det er sjovt at tjekke hvor mange der besøger ens side...;)

KNUS PIA

www.vores-familie.net

Håber det er i orden med lidt ris ros *S* Fin hjemmeside :-) Eneste jeg synes der mangler er en "tilbageknap" på hver enkelt side, da der ikke er nogen menu, på den måde skal du hele tiden op for oven i din browser og trykke på tilbage for at navigere i den *S* Ellers rigtig fin *S*

Anmeld

19. april 2008

Pia.

Mange tak for roserne - det er altid dejligt at få (jeg elsker jo min hjemmeside) sjovt du nævner det med tilbage knappen - en af dem der tit besøger hundesiden (grosser og labrador) efterspurgte den også... så du har nok ret, det burde jeg få mig :) jeg vil se på det næste gang...

Mange tak igen - KNUS fra Pia.(H)

Anmeld

19. april 2008

Christinahr

Ja jeg har også lige smukikket. De er rigtig fine... :D

Anmeld

19. april 2008

Rasmine

Eva skriver:

Ingen, har ikke noget behov for at stille mit privatliv til offentlig skue.

Det er måske ikke fordi man vil stille sit liv til offentligt skue, at man har en hjemmeside.
Vi har én, så vores familier i Norge og Tyskland, og langvejs fra kan følge lidt med i vores børns opvækst.
Desuden har vi venner som bor udenlands, som også gerne vil følge lidt med.
Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.