julen er aflyst i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2009

finkedinke

Hvordan ser det ud i dagplejen hos jer?

Jeg er dagplejer og her har vi fået besked på ikke at gå i legestue resten af året. Vi her ikke fået forbud mod at besøge hinanden i hjemmene, men det frarådes:-(

Dermed er vores julefest med børnene aflyst og det at vi laver julegaver i grupper aflyst:-(

Jeg vil prøve at lokke min mand  til at tage en fridag og lege julemand, så vil jeg lave en julefest herhjemme med mine egne dagplejebørn og mine egen børn, så ligner det da lidt.

Hvordan ser det ud i hos jer andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

TbCp

finkedinke skriver:

Hvordan ser det ud i dagplejen hos jer?

Jeg er dagplejer og her har vi fået besked på ikke at gå i legestue resten af året. Vi her ikke fået forbud mod at besøge hinanden i hjemmene, men det frarådes:-(

Dermed er vores julefest med børnene aflyst og det at vi laver julegaver i grupper aflyst:-(

Jeg vil prøve at lokke min mand  til at tage en fridag og lege julemand, så vil jeg lave en julefest herhjemme med mine egne dagplejebørn og mine egen børn, så ligner det da lidt.

Hvordan ser det ud i hos jer andre??

Nej hvor trist Er det pga den skide influenca eller?

Her er min datter i legestue idag og der skal være julefest d. 14/12 indtil videre har jeg ikke hørt noget om at det skulle være aflyst.

Anmeld

16. november 2009

Anne85

Ej hvor trist... er det pga influenza??

I vuggestuen er der julehygge på programmet hele december... vi har fået sedler om diverse juleture de skal på, julebagning i køkkenet, jule klippe klistre i værkstedet osv.

Anmeld

16. november 2009

finkedinke

Ja, det er risikoen for influenza A der spøger. Det har jeg ved en fejl fået slettet da jeg rettede i det oprindelige indlæg

Der har dog ikke været nogen syge i vores gruppe der består af  7 dagplejere. Men jeg ved ikke hvordan det ser ud i resten af kommunen.

Anmeld

16. november 2009

Bamseboet :D

vores dagpleje, er som den plejer,

der er legestue en gang om ugen ( for dem der er i området),

og så holder alle dp i kommunen julefest i december ( med forældre osv.)

Kalundborg kommune , vestsjælland

Anmeld

16. november 2009

frk andreasen

ej hvor trist. min datters legestue er ikke aflyst, ikke indtil den 9 dec i hvertfald. vi plejer at få sedler med hjem med datoer til legestue og andre angementer.

knus tanja 22+1

brunshåb viborg komune

Anmeld

16. november 2009

Lone Jakobsen

jeg kan se at dagplejerne i vores by stadig mødes som de plejer.

i sfo er der heller ikke aflyst noget....

Anmeld

16. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Her kører de som de plejer - heller ikke deres gymnastik er aflyst om torsdagen. Og ved vi skal til jule tam tam i dec....

Syntes godt nok de må til at spænde hjelmen lidt...

Fredericia komune ( bredsrup-pjedsted)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.