Jo mindre de er jo hurtigere glemmer de, så på det led jo.
Men på den anden side, så skal hun jo skifte alligevel når hun skal i BH, og for hende gør det jo ingen forskeld om der er børn hun kender eller ej, hun ved jo ikke bedre.
Selv om at det er en intrigreret indstudition, så vil hun stadig skulle skifte.
Dvs i skal vælge mellem 2 skift eller 3 skift... og så er spørgsmålet sådan set bare om din datter psykisk er stærk nok til det mere omtumlet liv 3 skift giver, eller om hun har bedre af den ro det giver hende at nøjes med 2 skift, du skal jo huske på at hun har knyttet sig til de voksne hun er hos nu, så skal hun knytte sig til nye voksne og allerede 1½ år der efter til en gang til at skal stole på nye voksne, om hun ville kunne klare det, ved du bedst.
Personligt ville jeg ikke vælge den ekstra flytning, min store pige ville muligvis godt kunne takle det, men det vil uden tvivl ikke være sundt for hende, mens min dreng, han vil tage skade af det, såre simbelt, han var et år om at få tillid til BH personalet, selv om at de ikke var helt fremmede og han kendte huset på forhånd, han ville slet og ret miste troen på at det kan betale sig at stole på fremmede voksne, hvis han blev flyttet mere end højest nødvendigt, kunne jeg bestemme på hans vejne skulle han ikke flyttes fra BH´en over i en skole (eller fra DP´en til BH´en) men fortsætte hvor han var, med de samme voksne, bare med størrer krav, det vil være klart det bedste for ham, men bestemme den slags gør jeg jo ikke, heldigvis har jeg kunne vælge en lille bitte BH hvor der ikke er vidre udskiftning blandt personalet, der er en der har forladt stedet i de 2 år han har gået der.
Anmeld