Jubiii.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.984 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. april 2008

lonemus

Så fik vi vores forum - tak Henrik ;)

Jeg lægger ud:

Jeg følger planen fra weight watchers.
Har nu været på planen i 2 uger og har tabt 4,1 kilo :D

Glæder mig til at følge jer alle. (H)

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2008

Stumpen

Hejsa..

Jeg er også i gang med en kostomlægning, jeg er bruger på slankedoktor.dk..
Har nu været aktivt i gang i lidt over en uge og tabt 2,1 kg :D

Jeg skulle gerne tabe 20 kg, men der kommer nok en graviditet i vejen, men med den vægt jeg har nu er jeg nød til at tabe mig lidt inden en ny graviditet, da jeg ellers er bange for hvad vægten vil stå på efter endt graviditet..
Qnus Anja..

Anmeld

18. april 2008

SaNiNa

wee juhu så kom siden:D

Jeg har tabt mig lige omkring 15 kg siden slutningen af november månede og min mål er 5 kg mere og så kan vu tage de sidste 5 kg mere hen af vejen...

jeg er ikke medlem af nogen form for kurser eller hold bare min egen vilje og styrke...

Træner 2-3 gang om ugen spiser ikke slik (kun en gang i weekenden) ingen sodavand ved snart ikke hvordan det smager mere... vi får rigtig tit agurk og gulerødder til snacks om aftens eller nogle tørede frugter...

Vil gerne af med de sidste 5-10 kg enden jeg bliver gravid...

Anmeld

18. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa med jer :) Jeg har været på jeg-må-snart-tage-mig-sammen-men-spiser-lige-de-sidste-med-smør-kuren i nogle uger. I kan vel godt regne ud hvordan det er gået :$ 3 kg på 11 uger.

Men nu skal jeg jo til at vise at jeg godt kan gøre det..Jeg har jo fået jer at stå til regnskab for 8D

Hvornår har vi vejedag?

Anmeld

18. april 2008

Nadi

Hejsa med jer :)

Jeg begyndte til WW i tirsdags og jeg skal have tabt mig 20 kg. Er virkelig motiveret denne gang, og tager det stille og roligt. Vil hellere have at det tager lang tid og jeg får det gjort end at jeg forhaster tingene og hopper fra.
Men jeg er spændt på at se hvor meget eller om jeg har tabt mig næste tirsdag.

Forslag til vejedag: Søndag??

-Nadia

Anmeld

19. april 2008

lonemus

Jeg vejer mig hver fredag......jeg ved ikke hvilken vejedag vi skal vælge. Tror det bliver svært at finde en fælles dag alle sammen...(?).....hvad med et ugeskema, hvor vi kan plotte os ind hver uge, på hver vores vejedag.....(?)...kunne det være en løsning??? :)

Anmeld

19. april 2008

Pia.

Jamen hej piger, så har vi "vores egen side" dejligt !!! Jeg er ikke på nogen bestemt kur andet end jeg skal leve sundt og meget gerne på den måde skal ende op med at tabe de sidste kilo som driller mig en del... (ca. 10 kilo)

jeg vejer mig mandag, da jeg har en veninder der gør det samme dag - hun er min støttepind, hun har ind til nu tabt lige under 40 kilo - så vildt, at se hvor meget det har ændret hende... (L)

Men ellers vil jeg bare ønske alle held og lykke med vægttabet og jeg glæder mig til vi kan følge hinanden her inde og give hinanden opskrifter, gode råd og bare være der....

Knus Pia, som var til konfirmation i går og spiste rigtig god mad og drak lidt for meget....:$ - men for pokker det var sjovt...8D

Anmeld

20. april 2008

Nadi

lonemus skriver:

Jeg vejer mig hver fredag......jeg ved ikke hvilken vejedag vi skal vælge. Tror det bliver svært at finde en fælles dag alle sammen...(?).....hvad med et ugeskema, hvor vi kan plotte os ind hver uge, på hver vores vejedag.....(?)...kunne det være en løsning??? :)

Det synes jeg er en god ide., mon vi kan få Henrik til at lave et eller andet skema af en eller anden art (?)
For tror heller ikke man kan finde en dag hvor alle lige vejer sig. Men vejer man sig om onsdagen, og vores "vejedag" f.eks er søndag, så skriver man jo bare resultatet fra om onsdagen.

Anmeld

20. april 2008

Jan9e D

Navn Program Ugensvægttab Ønsketægttab Samlet vægttab
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Lonemus WW 4,2 kg

Anmeld

20. april 2008

Jan9e D

Æv det går helt i fisk prøver lige lidt igen for at se om det ikke kan blive bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.