Emmaljunga Big Star Supreme armygrøn/sort sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. november 2009

starsofheaven

LivasMor skriver:

Hej.

Liggemål er 97.

Hvis du er oprigtigt interesseret, vil jeg godt slå 1000 kr af prisen. Altså 3800. Jeg vil dog i så fald tillade mig at tage køreposen fra.

hvor bor i henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

LivasMor

Vi bor i Holbæk - vestsjælland

Anmeld

17. november 2009

starsofheaven

OKAY HMM.. ER DET MULIGT AT JEG KAN VENTE TIL DEN 20 JAN NÅR DER KOMMER BØRNEPENGE.. VED GODT DER ER LÆNGE TIL OG DET OGSÅ I ORDEN HVIS DU SIGER NEJ.

Anmeld

18. november 2009

LivasMor

Jeg ville rigtig gerne, da jeg alt for godt kender til det ikke at have råd, men det haster lidt med at få den solgt, da Liva er for stor til barnevogn og kombi, så vi er nødt til ret hurtigt at få købt en klapvogn, og hertil skal pengene fra barnevognen bruges. Hvis der dukker en interesseret op, er jeg desværre nødt til at sælge den.

Anmeld

18. november 2009

starsofheaven

LivasMor skriver:

Jeg ville rigtig gerne, da jeg alt for godt kender til det ikke at have råd, men det haster lidt med at få den solgt, da Liva er for stor til barnevogn og kombi, så vi er nødt til ret hurtigt at få købt en klapvogn, og hertil skal pengene fra barnevognen bruges. Hvis der dukker en interesseret op, er jeg desværre nødt til at sælge den.

okay ja det er forståeligt nok!

Anmeld

5. december 2009

tanya.w

Hej

Jeg ved ikke om det er noget med min computer, men jeg kan ikke se de vedlagte bileder.

Er det muligt at sende billederne på mail: tanjawulff@mail.dk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.