tegnblødning!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.054 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvis du har haft tegnblødning, har lige et par spørgsmål jeg håber i kan svare på!

hvor meget blod var der så?

hvor lang tid gik der før du fødte..?

gik slimproppen samtidig med?

v.h karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Ox.

karina22 skriver:

hvis du har haft tegnblødning, har lige et par spørgsmål jeg håber i kan svare på!

hvor meget blod var der så?

hvor lang tid gik der før du fødte..?

gik slimproppen samtidig med?

v.h karina

Min slimprop gik ca 14 dage før jeg fødte, og så fik jeg en lille smule tegnblødning, kun lidt pletter om dagen, men en times tid før jeg fik veer, blødte jeg pludselig rigtig rigtig meget, og måtte en tur på sygehuset, men de sagde blot det var fordi min fødsel så småt var ved at gå igang  27 timer senere havde jeg min prinsesse i armene ...

Anmeld

15. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sussie&Lilje skriver:

Min slimprop gik ca 14 dage før jeg fødte, og så fik jeg en lille smule tegnblødning, kun lidt pletter om dagen, men en times tid før jeg fik veer, blødte jeg pludselig rigtig rigtig meget, og måtte en tur på sygehuset, men de sagde blot det var fordi min fødsel så småt var ved at gå igang  27 timer senere havde jeg min prinsesse i armene ...

okay, jeg var på sygehuset med blødning i tirsdags og blev indlagt, de tror det er tegnblødning, jeg er kun i uge 28, så det er lidt frustrerende at gå i den uvisthed om jeg snart skal føde (for tidligt)inden for de næste uger/uge. eller om min moderkage har løsnet sig en smugle, eller om det hele går i sig selv..hmmm..

Anmeld

15. november 2009

Ox.

karina22 skriver:

okay, jeg var på sygehuset med blødning i tirsdags og blev indlagt, de tror det er tegnblødning, jeg er kun i uge 28, så det er lidt frustrerende at gå i den uvisthed om jeg snart skal føde (for tidligt)inden for de næste uger/uge. eller om min moderkage har løsnet sig en smugle, eller om det hele går i sig selv..hmmm..

Puuha ja det er da en grim en, skal du så til videre undersøgelser nu her? Tænker hvis de nu også har mistanke om at der er noget?

Krydser fingre for dig

Anmeld

15. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sussie&Lilje skriver:

Puuha ja det er da en grim en, skal du så til videre undersøgelser nu her? Tænker hvis de nu også har mistanke om at der er noget?

Krydser fingre for dig

de siger jeg skal se tiden an,og mærke på mig selv. fordi de ikke ved om det er det ene eller andet. og er der det mindste kommer jeg ind igen.. jeg har haft reglmæssige plukveer, men de er gået i sig selv igen, nu er der ikke system i dem mere.

men jeg er begyndt at dehydrere hele tiden selvom jeg drikker over 2 l vand, jeg er i det hele taget meget utilpas, så skal lige have kontakt med dem i morgen, tænker jo at når jeg ikke optager vandet, men det bare ryger ud igen, så er jeg jo bange for lillemanden ikke får noget heller..

Anmeld

15. november 2009

Ox.

karina22 skriver:

de siger jeg skal se tiden an,og mærke på mig selv. fordi de ikke ved om det er det ene eller andet. og er der det mindste kommer jeg ind igen.. jeg har haft reglmæssige plukveer, men de er gået i sig selv igen, nu er der ikke system i dem mere.

men jeg er begyndt at dehydrere hele tiden selvom jeg drikker over 2 l vand, jeg er i det hele taget meget utilpas, så skal lige have kontakt med dem i morgen, tænker jo at når jeg ikke optager vandet, men det bare ryger ud igen, så er jeg jo bange for lillemanden ikke får noget heller..

Ej jeg ville også bare komme afsted med det samme, så må de lige have et spark i rumpetten og få undersøgt dig ordentligt ...

Føler med dig da, kan godt forstå du er bange ..

Anmeld

15. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sussie&Lilje skriver:

Ej jeg ville også bare komme afsted med det samme, så må de lige have et spark i rumpetten og få undersøgt dig ordentligt ...

Føler med dig da, kan godt forstå du er bange ..

de tjekkede lillemanden torsdag inden jeg blev udskrevet, og han havde det godt, men de kan jo ikke se om han ikke har fået noget siden, når det først begyndte for mig der..

håber bare jeg er nervøs fordi de ikke helt ved hva der skal ske, og det bare er derfor jeg går og er dårlig..

Anmeld

15. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

min slimprop gik og så 10 min efter fik jeg tegnbølding og så kom veerne

Anmeld

15. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Elias"s mor skriver:

min slimprop gik og så 10 min efter fik jeg tegnbølding og så kom veerne

hvor meget blødning var der så ca?

Anmeld

15. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

karina22 skriver:

hvor meget blødning var der så ca?

der var meget syns jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.