Jesper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Anonym trådstarter

Vil enormt gerne min søn skal hedde Jesper til mellemnavn efter hans onklen, men det passer ligesom ikke rigtig til noget fornavn... Lyder faktisk ret underligt som mellemnavn

Nogen forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

oo

du kan kalde ham Casper Jesper Jonathan  aj! spøg til side!! jeg kan nu heller ikke lige komme på et navn der passer foran Jesper, men er det meningen han skal kaldes fornavn + jesper eller skal jesper bare være der som mellemnavn men ikke som kaldenavn?

Anmeld

15. november 2009

Anonym trådstarter

nemlig, synes det er ret umuligt... Skal bare være et mellemnavn, ikke et kaldenavn... :-)

Jeg "lovede" det i et brev for flere år siden da min bror døde og brevet blev lagt i kisten, men synes simpelthen ikke det kan komme til at lyde ordentligt...

Anmeld

15. november 2009

Ranarupta

Hvad med Carl? Det er jeg selv vild med...

Anmeld

15. november 2009

oo

Ranarupta skriver:

Hvad med Carl? Det er jeg selv vild med...

hvor sjovt! Karl var også det første jeg tænkte da jeg læste indlægget...dog med K for mit vedkommende

Anmeld

15. november 2009

Ranarupta

Er vild med de gamle navne.

Anmeld

15. november 2009

quity

Vil enormt gerne min søn skal hedde Jesper til mellemnavn efter hans onklen, men det passer ligesom ikke rigtig til noget fornavn... Lyder faktisk ret underligt som mellemnavn

Nogen forslag?

Hvorfor ikke kalde ham Jesper til fornavn??? Det er da med en utrolig smuk begrundelse og synes sagtens I kan bruge det til fornavn.

Hvad er efternavnet? For så kan det være lettere at finde et navn, Hvis I ikke ønsker at bruge det til fornavn.

Et fornavn kunne måske være Nicolaj.

Anmeld

15. november 2009

Anonym trådstarter

quity skriver:

Hvorfor ikke kalde ham Jesper til fornavn??? Det er da med en utrolig smuk begrundelse og synes sagtens I kan bruge det til fornavn.

Jeg vil helst ikke det skal være hans kaldenavn, mest for min mors skyld, tror jeg ikke hun ville bryde sig om... Havde tænkt på Jasper, så ville det da minde om det...

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Min knægt hedder Hans til mellemnavn efter hans bedstefar og det skulle han bare hedde om det passede eller ej for skal ikke siges med for navnet. Han hedder Emil Hans

Anmeld

15. november 2009

quity

Anonym skriver:

Jeg vil helst ikke det skal være hans kaldenavn, mest for min mors skyld, tror jeg ikke hun ville bryde sig om... Havde tænkt på Jasper, så ville det da minde om det...

Du kan da spørge din mor hvordan hun ville have det med det... Har nogle venner der kaldte deres dreng for det samme navn som mandens bror der døde to år tidligere. Ja det minder om broderen hver gang man kalder på drengen, men minderne er kun positive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.