Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hold da op...
Det sidste par mellem rulleteksterne, havde da godt nok en stor storesøster... hende i rødt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver: Fanks!! Det skal ses
Fanks!! Det skal ses
Siger det samme... nåede det lige Så mange tak for tippet
jeg så det på nettet, og ja, jeg blir også altid voldsomt rørt af at se fødsler - den der fuldkommen spontane reaktion fra forældrene når barnet lige pludselig ER i verden hos dem, det er så fantastisk!
Ansemusen skriver: Jeg ser det på Tv'et nu. Men ville altså rigtig gerne have de 3 første afsnit med også!
Jeg ser det på Tv'et nu. Men ville altså rigtig gerne have de 3 første afsnit med også!
Jeg har også forsøgt - jeg tror ikke DR må vise de forrige afsnit på deres hjemmeside fordi det ikke er deres eget program. Forsøgte også at se det på den svenske hjemmeside, men der må jeg heller ikke se det fordi jeg er udenfor de svenske grænser... ØV BØV
Jamen det var så lidt Bliver både rørt og får en knude i maven når jeg ser det, he he... Tror bestemt også det kommer næste søndag. Det bliver vist forresten genudsendt mandag eller tirsdag kl. 10. Tjek det på tvtid.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128