Min datter Amalie er 5 mdr og sover inde på hendes eget værelse og har gjort det siden hun var 3 mdr. Hun har altid sovet rigtig godt, men natten til torsdag vågnede hun kl 2.30 og bare græd (hun var ikke sulten) jeg var inde ved hende mange gang, og hun lå bar med sutten og græd, satte mig derind og begyndte at synge lige så stille for hende samt jeg agede hende på kinden, det hjalp og hun stoppede med at græd, men med det samme jeg stoppede begyndte hun igen... Efter 3 kvarter, besluttede vi at tage hende ind i vores seng, fordi det ku jo være hun havde drømt... hun var stadig ked af det da hun kom ind til os, men jeg lagde mit hoved helt ind til hende og sagde ssshhh ssshhh og så faldt hun i søvn.. hun vågnede 6.15 og bar lå og snakkede, så fik hun mad og vi sov videre til kl 8...
Så nu var vi jo spændt på hvordan hun så ville sove den næste nat.
Det samme skete.. hun vågnede 3.45 og græd, men mig og min mand havde bestemt at vi ikke tog hende ind til os, fordi så blev det nok bar en vane... jeg sad inde ved hende det meste af tiden da hun græd... hun blev også rolig når jeg agede hende... hun faldt i søvn 4.30 vågnede igen lidt over 5 og så gav vi hende mad, og så kom hun ind til os som hun plejer og sov videre til 7.30...
Mit spørgsmål er så om der er andre herinde som har oplevet noget ligende, og hvad skal vi gøre?? skal vi tage hende ind til os eller lade hende ligge inde i hendes seng??
håber i kan hjælpe mig :)
Knus mette
Anmeld