Liste over terminsdatoer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

CamillaSoefelt

Du er bare en skat ct, vidste vi ku stole på Jer, hehe..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Bonnie83

Hej søde piger,

jeg håber jeg må være med her. Jeg er sat til d.12 juli 2010, og det er mit første barn.

Kender i allerede til hinanden eller skulle vi skrive lidt om os selv? bare en ide. Jeg starter...

Jeg er 26 og bor med min kæreste på 29. Vi har længe ønsket os at blive gravide og nu er det endelig lykkedes! Vi er så glade, det er en vild fornemmelse som i heldigvis godt kan sætte jer ind i.

Jeg har været til første læge besøg og alt var fint. Nu venter jeg spændt på at få brev ang. NF! Ifl lægen skal jeg op om et par uger. jeg er idag 9+3. jeg er meget spændt på NF men aller mest fordi jeg vil se hvor mange bebser der er i maven, har nemlig en meget stærk underlig fornemmelse af at der er 2!!! Min mave er allerede meget stor syntes jeg.... Andre der har det sådan?

Håber i har det godt, og jeg GLÆDER mig til at følge jer.

mange knus herfra!

Anmeld Citér

9. december 2009

NoName

Bonnie83 skriver:

Hej søde piger,

jeg håber jeg må være med her. Jeg er sat til d.12 juli 2010, og det er mit første barn.

Kender i allerede til hinanden eller skulle vi skrive lidt om os selv? bare en ide. Jeg starter...

Jeg er 26 og bor med min kæreste på 29. Vi har længe ønsket os at blive gravide og nu er det endelig lykkedes! Vi er så glade, det er en vild fornemmelse som i heldigvis godt kan sætte jer ind i.

Jeg har været til første læge besøg og alt var fint. Nu venter jeg spændt på at få brev ang. NF! Ifl lægen skal jeg op om et par uger. jeg er idag 9+3. jeg er meget spændt på NF men aller mest fordi jeg vil se hvor mange bebser der er i maven, har nemlig en meget stærk underlig fornemmelse af at der er 2!!! Min mave er allerede meget stor syntes jeg.... Andre der har det sådan?

Håber i har det godt, og jeg GLÆDER mig til at følge jer.

mange knus herfra!

Hej

Du og jeg kender hinanden lidt...

Men jeg er 30, bor sammen med kæresten der er 34. Vi venter vores 1. barn til juli 2010, har endnu ikke været til 1. lægebesøg men glæder mig til jeg skal afsted på torsdag i næste uge... Det er ligesom der det bliver virkeligt, (selvom kvalme/opkast også virkeliggør det, så er det bare knap så fed en virkelighed) så glæder jeg mig til at få vandrejournalen i hånden... uhhh det bliver stort...

Hvor vildt at du tror der er 2 derinde... Har i tvillinger i familien i forvejen???

Glæder mig til at følges med dig Bonnie og alle i andre skønne piger

Anmeld Citér

9. december 2009

CamillaSoefelt

Hej alle.

Jamen så vil jeg da osse fortælle lidt om mig selv..

Jeg er 24år og bor sammen med min kæreste på 30år og vores dejlige vovse på 4år, en skøn labrador..;0)

Vi venter vores første barn d 29/06-2010, og vi glæder os bare helt vildt meget til det. Specielt til NF scanning her den 23/12-09..

Vedr det der med at evt vente tvillinger, jeg er allerede rigtig stor også, synes jeg selv i hvert fald. Men det er tydeligt for en hver at jeg er gravid og ikke bare har taget lidt på.. hehe.. Jeg er 11+1 idag. Vi har været til scanning og ved at vi kun venter os 1 lille bebs..;0) Der i øvrigt er extremt livlig og ser super dejlig ud.. Og hjertet slår også bare så fint.

IIIhhhh er bare SÅ glad. Glæder mig til at blive mor og en familie.

Knus fra Camilla 11+1

Anmeld Citér

9. december 2009

Blyb

Hej kommende mødre

Jeg melder mig forsigtigt til gruppen..

Termin 5 aug. 2010

Jeg er blevet gravid med spriral og håber pt. på det bedste. Jeg skal scannes før jeg kan vide mig helt sikker på graviditeten. Der er ret stor sandsynlighed for graviditeten kan sidde uden på livmoderen.

Blodprøver taget hos lægen kan også hjælpe os med et svar. Det svar får jeg på fredag..

Anmeld Citér

10. december 2009

Risen

Gryeren skriver:

Hej kommende mødre

Jeg melder mig forsigtigt til gruppen..

Termin 5 aug. 2010

Jeg er blevet gravid med spriral og håber pt. på det bedste. Jeg skal scannes før jeg kan vide mig helt sikker på graviditeten. Der er ret stor sandsynlighed for graviditeten kan sidde uden på livmoderen.

Blodprøver taget hos lægen kan også hjælpe os med et svar. Det svar får jeg på fredag..

Jeg krydser alt hvad jeg har for dig og din lille bæbs. : )  Glæder mig til at høre hvordan det gik .

Kh maria

Anmeld Citér

13. december 2009

Caliha

Jeg vil også være med her

Er sat til d. 14 juli.

Anmeld Citér

14. december 2009

Anne85

Pyha... tror jeg er ved at have mistet overblikket  Det ville være rart hvis de næste der skriver sig på listen bare copy-paster listen ind i deres eget indlæg og så skriver sig selv ind i rækkefølgen så den passer kronologisk... hmmm... forstår I?

Hvis jeg har glemt nogen så skriv jer lige på

Maria - 26. juni 2010

Anne - 2. juli 2010

CamillaSoefelt - 29. juni 2010

Sidsel - 5. juli 2010

Jeanne - 5. juli 2010

Bonnie83 - 12. juli 2010

Maline - 14. juli 2010

Caliha - 14. juli 2010

LadyRanda - 17. juli 2010

Angel90 - 17. juli 2010

Sofia - 22. juli 2010 

Kamilla -  24. juli 2010

Jette - 23. juli 2010

NoName - 27. juli 2010

ct - 1. august 2010

Lotte30 - 8. August 2010

Anmeld Citér

14. december 2009

Sofia24

Var til scanning forrige fredag, hvor vi så hjerteblink

Blev også sat 5 dage tilbage, så min termin nu hedder 27.07.2010

Kram Sofia

Anmeld Citér

14. december 2009

Sofia24

Maria - 26. juni 2010

Anne - 2. juli 2010

CamillaSoefelt - 29. juni 2010

Sidsel - 5. juli 2010

Jeanne - 5. juli 2010

Bonnie83 - 12. juli 2010

Maline - 14. juli 2010

Caliha - 14. juli 2010

LadyRanda - 17. juli 2010

Angel90 - 17. juli 2010

Kamilla -  24. juli 2010

Jette - 23. juli 2010

NoName - 27. juli 2010

Sofia - 27. juli 2010 

ct - 1. august 2010

Lotte30 - 8. August 2010

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.