My sisters keeper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Lullaby

Så den igår og den satte en masse tanker igang.

En familie får en datter der får kræft, lægen anbefaler dem at få endnu en, denne skal dog laves i en skål så barnets dna passer det barn der har kræft. De næste 11 år bliver søsteren udsat for alverdens smerte fordi hun stort set er reservedele. Indtil hun siger stop.

Puha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

oo

ja jeg læste bogen for 5-6 år siden, tror jeg, og den gjorde også dybt indtryk på mig. især fordi slutningen vendte alting på hovedet.

Anmeld

15. november 2009

LotteGabriella

MorpåSjælland skriver:

Så den igår og den satte en masse tanker igang.

En familie får en datter der får kræft, lægen anbefaler dem at få endnu en, denne skal dog laves i en skål så barnets dna passer det barn der har kræft. De næste 11 år bliver søsteren udsat for alverdens smerte fordi hun stort set er reservedele. Indtil hun siger stop.

Puha.

puuuha det synes jeg sgu lyder barskt

Anmeld

14. april 2010

otlitrom

Ved godt det er en gammel tråd jeg hiver op

Jeg så filmen igår. Synes det var en god, men stærk film. Vil anbefale andre at se den, selvom den måske sætter gang i tårekanalerne!!

Den giver stof til eftertanke!

så, "OP" til inspiration til andre

Anmeld

14. april 2010

DK

He he... jeg sidder her med tårer i øjene bare af at se traileren... Den ville jeg gerne se, men det må vist blive en eftermiddag. Mikkel kan IKKE holde ud at se film hvor børn er syge.

Anmeld

31. maj 2010

Becks

Har lige købt den idag, og sat den på.. Glæder mig til og se den..

Anmeld

1. juni 2010

DK

Jeg har set den! Jeg græd uafbrudt! Reeet pinligt da postbudet kom midt i det hele for at aflevere en pakke, he he...

Anmeld

1. juni 2010

Becks

DK skriver:

Jeg har set den! Jeg græd uafbrudt! Reeet pinligt da postbudet kom midt i det hele for at aflevere en pakke, he he...

Arhmen altså, den er så god.. Så den for første gang igår.. Tudede nærmest under hele filmen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.