hængebryster efter amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.063 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. november 2009

noahsmoar

ja, der er jo så mange skrøner om alt mulig med at man får hænge bryster af at amme eller bare grimme bryster...

så jeg vil bare hører, kan i se på jeres bryster at i har ammet, og er det positivt eller negativt hvis i kan / ikke kan?

jeg har selv kun ammet lidt over en uge, og jeg syntes ikke jeg kan se noget endnu andet end at de er blevet større pga mælken..

kram Victoria og Noah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Lullaby

De voksede en del begge gange og når mælken så blev mindre gjorde de også men huden var der stadig så desværre ja. Her er de blevet nogle store slatne nogle. 

Anmeld

14. november 2009

Ni-ko-li-ne

det er selve graviditeten der giver de såkaldte grimme bryster.... fedtvævet bliver "mast" og udvider sig ikke igen

Anmeld

14. november 2009

oo

ka-ri-na skriver:

det er selve graviditeten der giver de såkaldte grimme bryster.... fedtvævet bliver "mast" og udvider sig ikke igen

nemlig, det er også sådan jeg har forstået det - så man kan altså ikke "redde" sine bryster ved at droppe amningen

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Er ikke amningen de gør det, "skaden" er allerede sket da du var gravid, det andet er en skrøne hvis man kan kalde det det. Jeg har ammet og gjorde det i ca 3 mdr og jeg syntes ikke mine hænger det vilde, ikke sådan at man ligger mærke til det når jeg komme gående på gaden

Anmeld

14. november 2009

noahsmoar

når okay, var jeg ikke klar over

men hvis man kunne det ved at droppe amningen, havde jeg sadigvæk ikke gjort det, da jeg mener når jeg kan amme ham, så skal han da have lov til at få den tryghed.

Anmeld

14. november 2009

oo

noahsmoar skriver:

men hvis man kunne det ved at droppe amningen, havde jeg sadigvæk ikke gjort det, da jeg mener når jeg kan amme ham, så skal han da have lov til at få den tryghed.

nej, det kan jeg godt forstå du ikke ville

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

noahsmoar skriver:

Det kan jeg godt forstå, men sørgeligt nok (i mine øjne) så er der nogen der dropper amning pga det fordi de tror at de vil komme til at få mega hænge bryster. Syntes også der burde fortælles mere om det når man venter sig ved jordmoren, var hende der fortalte mig det, jeg troede også det var pga man ammede. Men det var en del af det hun fortalte sine patienter.

Anmeld

14. november 2009

noahsmoar

ja, det syntes jeg bestemt også!

Anmeld

14. november 2009

lillemunk

Har ammet 2 børn og mine kan man bestemt ikke se det på.

jeg ammede dem begge fuldt ud i 5 mdr.

Jeg får altid avide at jeg har utrolige flotte bryster (Uden at prale )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.