Vaseline?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.738 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Anonym trådstarter

Kan vaseline bruges til sex som glidecreme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

maria_wlt

Jeg ville ikke gøre det...Tror ikke det er "Sundt" at få op i skeden...

Anmeld

14. november 2009

Mira0911

Jeg vil hellere ikke bruge vaseline... Glidecreme er perfekt, så afsted med dig og få fat i noget...

Anmeld

14. november 2009

TbCp

Babyolie!

Anmeld

14. november 2009

Ranarupta

Nej, lad endelig være med at bruge det!! Det frarådes kraftigt.

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Det vil ikke være en smart tiing

Anmeld

14. november 2009

oo

er det virkelig sandt? ikke at vi bruger vaseline, vi bruger almindelig glidecreme fra apoteket, men jeg kan da huske vi altid sang "hvad smører du din numse med? vaaaaaaaaseline" i folkeskolen

Anmeld

14. november 2009

Jordbærpigen

Tjuhl skriver:

er det virkelig sandt? ikke at vi bruger vaseline, vi bruger almindelig glidecreme fra apoteket, men jeg kan da huske vi altid sang "hvad smører du din numse med? vaaaaaaaaseline" i folkeskolen

Der er jo også forskel på at smøre det på numsen og så dét at få det op i skeden.. Jeg ville også kraftigt fraråde at bruge det som glidecreme

Anmeld

14. november 2009

oo

Jane25 skriver:

Der er jo også forskel på at smøre det på numsen og så dét at få det op i skeden.. Jeg ville også kraftigt fraråde at bruge det som glidecreme

ja det er selvfølgelig rigtig nok, men sangen omhandlede nu ássex

Anmeld

14. november 2009

mariamiss6

jeg har engang haft hele kroppen smurt ind i vaseline, og det kræver sindssygt meget vand, rigtig varmt vand, at få det af igen, en masse sæbe og en hel del gnubben og kradsen, så vil på det kraftigste fraråde jer at bruge det som glidecreme...

hvis i virkelig er på spanden og mangler smørrelse, så brug noget baby olie som en anden foreslår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.