Hvem er Erik og Anni?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2008

LouiseViola

Altså hvad er de kendt for? Sådan helt oprindeligt? De må jo have deres gysser et eller andet sted fra :)
- Louise (som føler sig helt udenfor alt den gode sladder ;) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2008

Marco2

Erik Damgaard er ingeniør og har haft et firma der har lavet programmet "Navision" som er blevet solgt til Microsoft for rigtig mange penge. Anni er vist bare tidligere luder der har haft en skobutik på Kgs. Nytorv. Så de er ikke kendte andet end de har lavet en tv-serie på 7 programmer der kører på Kanal 5, tror jeg, der hedder Erik og Anni goes to Hollywood. Det handler ikke om andet end deres til tider lidt ekstreme privatliv, så at pressen nu snager for vildt i deres privatliv, har de jo selv inviteret til..

AG - som synes Anni er tudegrim!

Anmeld

18. april 2008

Loggidut

bingo ag, kanal 5....den har jeg ikke, og derfor kender jeg dem ikke...så faldt 10 øren...tak! og ps/ hvad var det forresten et spørgsmål du skulle have svar på, som jeg skulle spørge kipper om?
jeg kom til at slette min post...sorry

Anmeld

18. april 2008

Tynen

Det kører på kanal 4 - Jer der ikke har det, kan se det på nutv.dk - Sammen med de berygtede afsnit af DUM :)

Har Anni også været ho?!

Troede bare uhn var tidligere model for Playboy..
Men det er måske potato potarto!

Trine

Anmeld

18. april 2008

LouiseViola

Tak for opklaringen !
Man kan sgu altid regne med jer baby.dk-tøser.
Vi har heller ikke kanal 4 eller 5 for den sags skyld, så det er forklaringen på min manglende viden ;)
- Louise

Anmeld

18. april 2008

bette

Tynen skriver:

Det kører på kanal 4 - Jer der ikke har det, kan se det på nutv.dk - Sammen med de berygtede afsnit af DUM :)

Har Anni også været ho?!

Troede bare uhn var tidligere model for Playboy..
Men det er måske potato potarto!

Trine

skal man ik være medlem for at se den derinde???

Anmeld

18. april 2008

Tynen

Jo, det koster 19 kr. for 5 dage - Så har man mulighed for at se alle programmerne på kanal 4 og 5.

Det´kram! :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.