Fødte I på termindato??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

LinLin

Jeg fødte 15 dage før termin - vandet gik i sengen om morgenen så var ikke i tvivl om at det var det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Nybagt mor

Jeg gik 10 dage over tid, men havde igennem hele graviditeten haft på fornemmelsen at jeg fødte lidt før.

Det holdt så bare slet ikke stik

Anmeld

14. november 2009

lillemunk

Barn 1- 16 dage før termin

Barn 2 - 9 dage over tid.

Anmeld

14. november 2009

grube1984

Jeg havde termin den 4. juli '09, men fødte fire dage over termin.. nemlig den 8. juli 2009. Dog startede fødselsforløbet dagen inden den 7.

Anmeld

14. november 2009

UngMor83

- Barn 1: 16 dage over (aks. efter 37 timer med veer)

- Barn 2: 11 dage før (pl.ks. 13 mdr efter nr. 1)

4 år senere.

- Barn 3: 10 dage før (pl.ks.)

- Barn 4: 2 dage før (pl.ks. 14mdr efter nr. 3)

Anmeld

15. november 2009

Knudsen

Fødte 14 dage før termin med den første og

fødte 9 dage over termin med nummer to..

Anmeld

15. november 2009

saxa

Jep lige på dagen

Anmeld

15. november 2009

MorTilGustav

Jeg blev sat i gang dagen før min termin kl 9 (pga. mistanke om begyndende svangerskabsforgiftning) og fødte på terminsdagen kl 01.35 om natten

Anmeld

15. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte

1. gang i uge 38+6 - der gik noget tid før det gik op for mig, at jeg havde veer, da man jo hele tiden hørte om, at 1. gangs fødende gik over tid

2. gang i uge 40+5 - vågnede jeg kl. 4 om natten og var ikke i tvivl om, at jeg var begyndt, at få veer

Ingen af gangene har jeg haft fortegn op til, at jeg skulle til, at gå i fødsel.

Anmeld

15. november 2009

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Jeg fødte

1. gang i uge 38+6 - der gik noget tid før det gik op for mig, at jeg havde veer, da man jo hele tiden hørte om, at 1. gangs fødende gik over tid

2. gang i uge 40+5 - vågnede jeg kl. 4 om natten og var ikke i tvivl om, at jeg var begyndt, at få veer

Ingen af gangene har jeg haft fortegn op til, at jeg skulle til, at gå i fødsel.

hehe jeg fødte 39+0, troede heller ikke jeg havde veer og blev ved med at sige til manden han skulle slappe af for jeg ville sikkert gå minimum 14 dage over tid. Godt at han begyndte at tage tid på min pusten, og fik mig til at ringe til fødegangen for der var der kun 1 min. mellem veerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.