Go bededagsferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2008

Kristina V

Tja aner ikk om nogle læser dette da her er så kanon stille, men som skrevet go ferie... Vi tager til sjælland om lidt og kommer hjem søndag...

Louise: Go bytur;) Drik lidt herfra os.smil... Hun ringede igen efter du var kørt og vil ha jeg kom ind mandag så x finger smiler...

Go weekend tøser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2008

sbs78

hej Kristina
Rigtig god ferie til jer :)
Vi skal ikke lave det helt store. I dag skal jeg øve brude hår på min veninde:D:P og det glæder jeg mig til. Ellers står det vist bare på oprydning og afslapning:)

God weekend til jer andre:)

Knus sidsel

Anmeld

20. april 2008

Louise83

Hejsa!

Håber i allesammen har haft en go weekend!!?? 8D

Det har jeg i hvert fald, fredag gik det løs med hygge, drinks og sing-stars med min veninde og svigerinde og derefter en tur i jomfru-ane gade, kom først i seng kl 6 da isabella stod op, så det var en god aften i byen :)) Sjovt nok havde jeg det ikke det mindste dårligt lørdag overhovedet så det var da bare kanon, så jeg har rigtig nydt det gode vejr :)

Anmeld

21. april 2008

Lulle25

Hej alle sammen ;) Vi har været i sommerhus nord på nogle dage, det var min svigerinde der fyldte 30, men da hun er nybagt ammende mor, ville hun hellere invitere folk i sommerhus, end at holde fest :) Det var super vejr deroppe.
Lyder til du har haft det hyggeligt i byen Louise :P
Håber I alle har nydt ferien??? Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.