det er dog lidt tiden siden nu men fortæller det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2009

MichellaMalou

jaa det hele skete i juni månede i år,, jeg var på p piller og tog dem som jeg skulle,, men så var min mensess for sent på den,, jeg tænkte bare den kommer og det samme gjorder min kæreste, men efter to uger og den stadigvæk ikk var kommet tog jeg en test og den var positv også tænkte jeg nejj den viser forkert også tog jeg tre fire mere som os viste positv,, nåå tænkte jeg hvordan skal jeg fortælle ham det,, men fik det fortalt og han troede ikk på der der teste, så jeg skulle til lægen før han troede på mig. så den 23 juni tog jeg så til lægen. og da jeg lige var kommet hen til lægen begyndte jeg at bløde. og hun tjekket mig og sagde at hvis det blev værre var det nok en spontan abort. så jeg tog hjem igen og holdte mig i ro som jeg fik af vide,, så gik kæresten og mig i seng og da jeg vångede der om morgen var jeg badet ind i blod og havde så mange smerter ,, og lagnet var badet ind i blod også fandt jeg ud af jeg havde tabt det,, som man lige havde vænnet sig til tank og var begyndt at glæde sig forsvinder det,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

M.O.A.R.

føler med dig! det er bestemt det mest ubehagelige at opleve.. prøvede det samme i maj. fandt ud af graviditet 1 maj og mistede fosteret den 3 (desværre på min mors fødselsdag) kl 5.15 begyndte blodet at løbe ud af mig

men nu er jeg heldigt nok gravid igen og venter barn til april. blev gravid 2 mdr efter jeg mistede så det var faktisk hurtigt efter.

som du selv siger, man glæder sig ligeså snart G-testen er positiv!

håber du har fået det bedre psykisk. ellers er du velkommen til at skrive hvis du har brug for at snakke

Malene 17+3

Anmeld

13. november 2009

MichellaMalou

jaa og det er bare så trist il rigitg gerne være ung mor fordi alle i min familie er gået i overgangs alderen tidligt,, og er os bange for det sker for mig,, og min kæreste vil først have jeg skal have min uddannelse og arbejde flere år efter,, før vi overhovede skal have børn kan da godt forstå han synes det er det bedste,,, men det er os bare det så når jeg at blive ret gammel før jeg kan nå og få et barn,, og jeg føler mig da meget udenfor da stort set alle min veninder har børn eller er gravide,, plus alle hans søskende har fået børn nu,, og jeg er bange for at ende som min bror og søster som sætter deres karrier højere og de er 26 og 27 nu og har stadigvæk ingen planer om børn nu

Anmeld

14. november 2009

M.O.A.R.

tror du skal lytte lidt til kæresten. husk hvor meget du kommer til at gå glip af i din ''ungdom'' ved at blive mor tidligt. tænker jeg selv meget over jeg bliver 20 til december.

kender godt følelsen af at ALLE har børn, havde selv følelsen inden jeg blev gravid.. nu synes jeg bare alle jeg kender venter sig. kender 4-5 stk der ska ha barn i starten af næste år, det er faktisk også lidt irriterende

Anmeld

14. november 2009

MichellaMalou

min ungdom har jeg nydt og alt for meget synes jeg selv ar været ude i alt for meget ,, men havde da tænkt mig at tag min uddannelse forhåblig men nu kan man blive gravid på p piller.. såå men jeg vil da stadigvæk håbe på at det ikk sker jeg blir gravid under min uddannelse,, men hvis det nu sker tag jeg ikk abort og det ved han og er fuld forståelig med det da jeg har taget en abort før og nu os mistet,, synes en abort er rigeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.