jaa det hele skete i juni månede i år,, jeg var på p piller og tog dem som jeg skulle,, men så var min mensess for sent på den,, jeg tænkte bare den kommer og det samme gjorder min kæreste, men efter to uger og den stadigvæk ikk var kommet tog jeg en test og den var positv også tænkte jeg nejj den viser forkert også tog jeg tre fire mere som os viste positv,, nåå tænkte jeg hvordan skal jeg fortælle ham det,, men fik det fortalt og han troede ikk på der der teste, så jeg skulle til lægen før han troede på mig. så den 23 juni tog jeg så til lægen. og da jeg lige var kommet hen til lægen begyndte jeg at bløde. og hun tjekket mig og sagde at hvis det blev værre var det nok en spontan abort. så jeg tog hjem igen og holdte mig i ro som jeg fik af vide,, så gik kæresten og mig i seng og da jeg vångede der om morgen var jeg badet ind i blod og havde så mange smerter ,, og lagnet var badet ind i blod også fandt jeg ud af jeg havde tabt det,, som man lige havde vænnet sig til tank og var begyndt at glæde sig forsvinder det,,
Anmeld