Opdatering på indlægget fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Jannie Thorup

Jeg har idag været hos lægen, som stadig er overbevist om, at jeg ikke har svamp i brystet. Og der er heller ikke noget at se i Olivias mund.

Til gengæld var lægen ikke i tvivl om, at der skal gøres noget ved det snarest, men kunne dog ikke forstå, at den behandling jeg tidligere har fået ikke hjælper.

Måske er det bare fordi Olivia sutter meget kraftigt. Og måske er der infektion i det.  Mange måskeer, synes jeg.

Jeg har fået en tid hos en hudlæge. På mandag. PÅ MANDAG!!!!! Der er bare langt tid til og jeg er godtnok i tvivl om jeg kan holde det ud så længe.

Jannie, som egentlig ikke er ved bedre mod idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Riwe

Der var heller ikke noget at se på hverken mig eller min datter. Men det gjordt onst spdan indad i brystet også efter endt amning.

Hvis du ellers holder af at amme, så hold ud til mandag. Krydser fingre for at hudlægen kan hjælpe dig!

Anmeld

14. november 2009

mariamiss6

har du prøvet med silikonedutterne? Hvis dit barn sutter rigtig kraftigt er de ikke til hindring for hendes madindtag. MEN du risikerer det er svært at få hende tilbage til bryst uden silikonedutter på, hvis nu i finder svar og løsning på smerterne ellers...

Jeg har brugt silikonedutterne til min første, og det gik ganske glimrende..... eneste ulempe var at han ikke ville sutte uden dem, og at jeg ikke bestilte andet end at koge dem hele tiden, for det skal de efter hver eneste gang de har været brugt.

Hvis du beslutter dig for at købe nogen, så køb dem der er helt runde, på apoteket, de "firkantede" er ikke til at holde ud i længden.

Jeg brugte dem fra dag 1 med den første, og fik heller aldrig de almindelige opstarts revner og andre gener.....

Anmeld

14. november 2009

Jannie Thorup

mariamiss6 skriver:

har du prøvet med silikonedutterne? Hvis dit barn sutter rigtig kraftigt er de ikke til hindring for hendes madindtag. MEN du risikerer det er svært at få hende tilbage til bryst uden silikonedutter på, hvis nu i finder svar og løsning på smerterne ellers...

Jeg har brugt silikonedutterne til min første, og det gik ganske glimrende..... eneste ulempe var at han ikke ville sutte uden dem, og at jeg ikke bestilte andet end at koge dem hele tiden, for det skal de efter hver eneste gang de har været brugt.

Hvis du beslutter dig for at købe nogen, så køb dem der er helt runde, på apoteket, de "firkantede" er ikke til at holde ud i længden.

Jeg brugte dem fra dag 1 med den første, og fik heller aldrig de almindelige opstarts revner og andre gener.....

Jeg har to par suttebrikker (som jeg også vasker og koger hele tiden) Dem købte jeg sidst det var slemt, men denne gang er det så forfærdeligt, at ikke engang suttebrikker hjælper. Overhovedet!

At få hende til at tage brystet bagefter er ikke noget problem, det kræver bare lidt mere tålmodighed de første par gange.

Ellers mange tak for råd.

Anmeld

14. november 2009

Mumto3

Jeg vil endnu en gang anbefale at ringe til en ammerådgiver her i weekenden. Det kan jo være at de rent faktisk kan hjælpe!!! (og hvis de ikke kan, ja, så har du da prøvet)

Held og lykke med at få amning til at blive mindre smertefuld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.