Turn off/on?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.360 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. november 2009

LouiseNielsen

Hva syntes du er turn off og on ved en mand? Eller noget han måske gør i sengen?

Jeg syntes selv det er turn off hvis en mand har hår på lenden. Hvis han er for karl smart eller hvis han hele tiden kommer med små hentydninger til han ikke er go nok til forskellige ting....

Turn on: Når han tager fat om mig som om at han aldrig vil slippe igen. Kan ruske rundt med mig.... Dufter nyvasket, Mmmmm!!! Får mig til at føle mig tryg!

Og når han tror på sig selv uden at være smart-ass!

I sengen syntes jeg det er fuldstændig turn off hvis han forsøger at stikke "den" i numsen uden jeg er klar på det. (Gør min egen mand dog ikke) Eller hvis han bagefter siger, du lød godt nok til det var dejlig, eller. Eeej du må undskylde jeg ikke kunne længere tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

ønskebørn74

Hva syntes du er turn off og on ved en mand? Eller noget han måske gør i sengen?

Jeg syntes selv det er turn off hvis en mand har hår på lenden. Hvis han er for karl smart eller hvis han hele tiden kommer med små hentydninger til han ikke er go nok til forskellige ting....

Turn on: Når han tager fat om mig som om at han aldrig vil slippe igen. Kan ruske rundt med mig.... Dufter nyvasket, Mmmmm!!! Får mig til at føle mig tryg!

Og når han tror på sig selv uden at være smart-ass!

I sengen syntes jeg det er fuldstændig turn off hvis han forsøger at stikke "den" i numsen uden jeg er klar på det. (Gør min egen mand dog ikke) Eller hvis han bagefter siger, du lød godt nok til det var dejlig, eller. Eeej du må undskylde jeg ikke kunne længere tid!

Jeg kan ikke snuppe når en mand leger hard to get... Når der skal laves lagen gymnastik... Så er off knappen drejet ved mig... Det er totalt umandigt... Og der er ingen lille mor...

Jeg elsker en mand der ved hvad han vil have... Som er selvsikker... Og som kan klare at jeg er på samme måde... Ligefrem og klar... Jeg er fuldstændig ligeglad med hår... Udseende og de ting... Det er glimtet og karakterstyrke det drejer sig om...

At jeg så er heldig at havde fået det lækreste skår oven i... BONUS... MUMS... Ja han er sgu dejlig min mand....

Anmeld

13. november 2009

CarinaSB

Turn off for mit vedkommen er hvis han har hår på kroppen (selvføli) ikk på hovedet og ben ..

Turn on når han er nybaberet og lige er kommet ud af bruseren kun iført boxer

Anmeld

13. november 2009

ønskebørn74

Turn off- overskæg el. fuldskæg...

Turn on- Min mands frække kys- nybarberet...

Anmeld

13. november 2009

memuffin

turn off.... ingen forspil og en smartass...

turn on... dans  kys

Anmeld

13. november 2009

TbCp

CarinaSD skriver:

Turn off for mit vedkommen er hvis han har hår på kroppen (selvføli) ikk på hovedet og ben ..

Turn on når han er nybaberet og lige er kommet ud af bruseren kun iført boxer

Går din mand tit i bad med boxers på?

Aj undskyld Kunne ikke lade være

Anmeld

13. november 2009

CarinaSB

TbCp skriver:

Går din mand tit i bad med boxers på?

Aj undskyld Kunne ikke lade være

Haha .. Han har hvis gjort det en gang hvor han kom for sent op af sengen .. Griner

Anmeld

13. november 2009

oo

hahahahaha! jeg havde lige siddet og smilet af denne tråd, da min mand kom op for at få en huskeseddel til Føtex.

"nåh, hvad vil du have? ...altså udover miiiiiig?" sagde han med det han mener er hans sexy øjne, som i virkeligheden slet ikke er sexede, men man ved at han føler sig sexet når han bruger dem

det største turn on er nok når vi har haft en rigtig hyggelig dag sammen og har grinet en hel masse og sådan. største turn off er klart at være i behandling, der har jeg ondt i selve skedegangen (aj, hvad hedder det?) og hele underlivet, så der har jeg overhovedet ikke lyst til løjer

Anmeld

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Turn on:

Når han selv føler sig mega lækker Og kommer og kysser mig i nakken, når jeg laver noget andet

Turn off:

Når han piver, hvis han er træt eller sådan ... Ikke gider at stå op og gå på arbejde eller noget i den stil. Men der piver... :-S

Anmeld

13. november 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Turn on:

Når han selv føler sig mega lækker Og kommer og kysser mig i nakken, når jeg laver noget andet

Turn off:

Når han piver, hvis han er træt eller sådan ... Ikke gider at stå op og gå på arbejde eller noget i den stil. Men der piver... :-S

Du mener syge mænd fx...??? Det er da det største turn-off....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.