(februar) så er vi på den igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Mira0911

Sp har været her idag.. Alt er som det skal være, men vægten er hun ikke helt tilfreds med...

Julie kom fint igennem boelprøven uden problemer...

Hun er nu 73 lang, 8100 g...

Hun er aktiv, glad, frisk og fyldt med et dejligt humør...

Så det kan ikke være bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Muffinmus

jamen det var da fint

Sjovt med den boelprøve, at den ikke er skrottet alle steder endnu...det er mindst 3 år siden den blev skrottet i Viborg området:-)Men rart nok at hun gik fint igennem den,vi andre håber jo så abre på vores er der hvor de skal

Træls med vægten, men hun ligger da nogenlunde lunt i svinget synes jeg. Ikke noget kritisk:-) Men man bekymrer sig jo altid lidt om de små pus uanset.

Tror lige Victoria har sneget sig op på 7 kg....men ved det ikke, men ca 71 cm, det er sgu også sølle, men hun atger abre ikke på af den mad hun får og hun er en kræsen en. Træt af at have kæmpet med den mad siden hun var 3,5 mdr.

Anmeld

13. november 2009

Mira0911

MariaE skriver:

jamen det var da fint

Sjovt med den boelprøve, at den ikke er skrottet alle steder endnu...det er mindst 3 år siden den blev skrottet i Viborg området:-)Men rart nok at hun gik fint igennem den,vi andre håber jo så abre på vores er der hvor de skal

Træls med vægten, men hun ligger da nogenlunde lunt i svinget synes jeg. Ikke noget kritisk:-) Men man bekymrer sig jo altid lidt om de små pus uanset.

Tror lige Victoria har sneget sig op på 7 kg....men ved det ikke, men ca 71 cm, det er sgu også sølle, men hun atger abre ikke på af den mad hun får og hun er en kræsen en. Træt af at have kæmpet med den mad siden hun var 3,5 mdr.

Jeg synes også selv jeg kæmper med maden til Julie.. Jeg synes ikke rigtigt hun spiser noget.. Morgen og aften, spiser hun så tilgengæld rigtig godt, men ellers ikke resten af tiden.. Rugbrøds bidder spiser hun et par stykker af, så gider hun ikke det mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.